Vendégversenyzőket a Forma-1-be!

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.10.29. 09.30

Az 1978-as világbajnok, Mario Andretti szerint egyszerűsíteni és a közönség számára vonzóbbá kell tenni a Forma-1-et. A legenda vendégpilótákkal színesítene.

A Forma-1 a hétvégén harmadszorra látogat Austinba, az új Amerikai Nagydíjra. A versenyhétvége előestéjén az 1978-as világbajnok, az USA-ban legendává nőtt Mario Andretti arról beszélt, hogy a sportágat egyszerűsíteni, tisztábbá kellene tenni, hogy szélesebb közönséget szólíthasson meg. 


“A Forma-1 lazíthatna egy kicsit. Szerintem túlzásba estek a motorok technikai részével. Szocsiban is azt láttuk, hogy a csapatok visszavettek, hogy el tudjanak jutni a verseny végéig” – mondta a Guardiannek.
Az egykori Lotus-pilóta, Le Mans- és Indy 500-győztes, CART-bajnok Andretti a harmadik autók ötletét viszont nagyon támogatja, igaz, nem az összeomló csapatok pótlására, sokkal inkább pluszként.
“Én imádnám, ha a csapatok bizonyos alkalmakon bevethetnének egy harmadik autót. Az Amerikai Nagydíjra például a Mercedes indíthatna egy harmadik autót egy közismert, teszteléssel felkészített amerikai pilóta számára. El tudják képzelni, mennyire megdobná ez a futam promócióját? Az ország minden lapja írna róla.” 
“Szóval egy kis kreativitással lehetne növelni az érdeklődést. Szabad a pálya. Egyszerűen csak újra kellene gondolni az F1 furább szabályait. Lehet, hogy egyesek nevetnek ezen, de nagyon is van értelme annak, amit mondok. Idővel foglalkozni kellene ezekkel a dolgokkal, az F1-nek minden lehetőséget ki kellene használnia.” 

Kommentek

Lemondott a világ egyik legbefolyásosabb autóipari vezetője

Carlos Ghosn a Renault-fúzió óta vezeti a Nissant, de áprilistól másnak adja át helyét a japán vállalat vezérigazgatói posztján.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Logan MCV Stepway: terepkombi a Daciától

A Sandero, a Dokker és a Lodgy után egy igazi terepkombival bővült a Dacia Stepway életmódcsaládja.

Alternatív üzemanyagot talált fel egy pécsi férfi? Nem, csak bosszúra szomjazott

Egyszerű bosszú vezérelte a férfit, aki mosóport és vajat öntött a szomszéd autójába. Zavarta a gyerekek zajongása.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

Itt az új Suzuki Wagon R

Két kivitelben mutatta be új törpeautóit a Suzuki. A japán piac legtakarékosabb mikroegyterűi automata vészfékrendszerrel és távfényaktiválással érkeztek a piacra.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

F1: Vettel még nem ábrándult ki a Ferrariból

Sebastian Vettel azt mondja, a tavalyi, nem túl fényes idény után is hisz még a Ferrariban – előbb-utóbb csak bajnokok lesznek együtt.

Kívül-belül megújult a Škoda Rapid

Friss formavilág, xenon fényszórók, fedélzeti wifi, modernizált kezelőszervek és új motor a Škoda köztes modellcsaládjában.

Off-road buszokon járhatnak iskolába a gyerekek

Az Iveco iskolabuszok eltérnek az amerikai változatoktól, ugyanakkor jól boldogulnak terepen és még mozgáskorlátozott gyerekek szállítására is alkalmasak.

F1: Labdába sem rúgnak idén a kisebb csapatok?

A Renault főnöke szerint a 2017-es Forma-1-es idény újabb fegyverkezési versenyt hoz, ami még esélytelenebbé teheti a független kis- és középcsapatokat.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.