F1: Nem tudnak megegyezni Alonsóval?

Túl sokba kerülne a kidobása

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.10.29. 16.30

Német sajtóértesülés szerint patthelyzet alakult ki a Ferrarinál Fernando Alonso távozása kapcsán. A spanyol nem kell nekik, de fizetni nem szeretnének a lelépéséért.

Az olasz La Gazzetta dello Sport szerint a hétvégén Austinba, az Amerikai Nagydíjra utazik a Fiat-Chrysler, egyben a Ferrari új elnöke, Sergio Marchionne, hogy végre-valahára hivatalosan bejelentsék Fernando Alonso távozását és Sebastian Vettel érkezését, de úgy tűnik, a háttérben nyögvenyelősen haladnak a dolgok.


Bár Alonso lelépése és Vettel igazolása már közel egy hónapja, a Japán Nagydíj óta nyílt titok a Forma-1-ben, a kétszeres világbajnok jövőjéről továbbra is csak találgatni lehet.
A német Auto Motor und Sport szakírója, Michael Schmidt azt is tudni véli, miért nem pörögnek az események jobban – dióhéjban: Alonso és a Ferrari is akarja a válást, de Maranellóban épp ezért nem szeretnének súlyos tízmilliókat fizetni a szerződésbontásért, mint 2009-ben az épp Alonso kedvéért félreállított Kimi Räikkönen esetében tették.  
“A pletykák szerint Alonsónak két lehetősége van: vagy versenyez (a Ferrarinál 2015-ben is) vagy végkielégítést kap” – írja Schmidt. 
“A Ferrari azonban nem akarja ezt – miért is fizetnének olyasvalakinek, aki maga is távozni akar a csapattól? Versenyezni nem fog, ugyanis Räikkönen és Vettel személyében megvannak már a pilótáik.”
“A tárgyalások viszont továbbra sem hozták meg az áttörést, pedig mindkét fél szeretné elkerülni a bíróságot, csendes megegyezést akarnak.”

Kommentek

Többet keresnek majd a kecskeméti Mercedes gyárban dolgozók

Sztrájk is volt a kecskeméti Mercedes gyárban, mostanra azonban sikerült megállapodnia a szakszervezetnek, így jövőre 10 százalékkal nőhet a dolgozók alapbére.

Jégre hajtott a Toyotás, a többit magadtól is kitalálod

Nincs év jégbe szakadó autósok nélkül, az idei tél is meghozta az első terepjáróst, aki egy befagyott tavon kereste az izgalmakat.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

Zseniális vagy haszontalan ez a kreatív ötlettel feldobott ablaktörlő?

Télen áldás a tökéletes működő ablaktörlő, de ennek elérése nem egyszerű feladat. Ez a furcsa rendszer a jegesedés ellen küzd, többet erővel, mint ésszel.

Durva robbanásra képes a fagyban kocsiban hagyott kóla

Aki nem akar tetőkárpitra fagyott cukros löttyel szembesülni, az jobb, ha nem hagy éjszakára a kocsiban dobozos üdítőt.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.