F1: Ideges a Renault Austin miatt

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.10.29. 15.30

A Renault-nál jó ideje kulcskérdés a megbízhatóság, több versenyző is az ötödik motorját nyúzza, erre pont most jön egy olyan pálya, amely nagyon megterheli a hajtást.

A Renault-nál már jó ideje kulcskérdés a megbízhatóság, több versenyző is az ötödik motorját nyúzza (sőt, Sebastian Vettelnek Austinban már a hatodikat teszik be – ki is hagyja a német az időmérőt), erre pont most jön egy olyan pálya, amely nagyon megterheli a hajtásláncot. Az austini pályán gyors szakaszok, és szűkebb, technikás részek váltják egymást, amellyel nem lesz könnyű megbirkózniuk a motoroknak.


“Az utolsó három verseny jön, a megbízhatóság mostantól kulcskérdéssé válik” – mondta Remi Taffin, a Renault vezető versenymérnöke. “Az, hogy pont az évnek ebben a szakaszában jön egy ilyen nagy kihívást jelentő pálya, mindenkit egy kissé idegessé tesz.”

“A kör eleje jelenti az egyik legnagyobb megterhelést, de a célegyenesben is a leszabályzáshoz közel megyünk majd. Az első kanyar előtti emelkedő a turbót terheli meg, még nagyobb fordulatszámon kell dolgoznia, hogy ne veszítsünk teljesítményt a dombtetőig.”

“Nagyon sok munka áll előttünk ezen a hétvégén, hogy megelőzzük a lehetséges problémákat.” Nagyon úgy tűnik, hogy Vettel nem véletlenül időzítette éppen erre a hétvégére a kilométerspórolást.

Kommentek

Börtönbüntetés járhat a dízelbotrány miatt Dél-Koreában

Rekordösszegű bírságot készül kiróni a Volkswagenre Dél-Korea. A cég képviselete örülhet, ha ennyivel megússza a dolgot.

Autópályadíj-botrány: nem a korrupt hivatalnok veszített, hanem mi

Lefokozták az osztályvezetőt, aki elengedte a tesójának a későn vett matrica miatt kapott pótdíjat. Pedig ez volt a leghelyesebb döntése, amióta dolgozik!

Okos kis kocka a Hondától

Jövő januárban leplezi le új koncepcióját a Honda. Önjáró, gondolkodó, elektromos gépkocsit ígérnek.

Összkerekes változatot kap a Dodge izomautója

Amerikai izomautóban szinte szentségtörés a V6-os motor és az összkerékhajtás, de a Dodge azt ígéri, hogy a Challenger GT így is élvezetes autó marad.

Hangosan felröhögött az autószerelő, ilyet még nem látott

A tulaj biztos nem röhögött ilyen jót, amikor közölték vele, hogy kuka a motor.

Oroszlánszívű Jaguar, kicsit molyrágta belsővel

Évek óta nem néztek meg annyira autót alattam, mint most ezt a hatalmas, kék Jaguart a 22-es felniken. Egyszerűen mindenki odavolt érte, fiatal-idős, férfi-nő, mindegy.

Elguruló autóval indul a videó, de várd ki a végét

Ennek a kínai autósnak biztos hogy rosszabb napja volt, mint közülünk sokaknak. Csak hajszálon múlott, hogy megmentse gurulásnak induló autóját, de rossz döntést hozott.

Négyüléses roadstert fontolgat a Mercedes

Német lapértesülések szerint túrakocsivá hizlalná büszke luxusroadsterét a Mercedes: az SL következő generációjában állítólag négyen fognak elférni.

Napelemmel ilyen magasra még nem repültek

Napelemes repülőgéppel akar feljutni a sztratoszféráig egy svájci kalandor, mindössze pár hónappal azután, hogy két honfitársa a világon elsőként megkerülte a Földet egy energiáját kizárólag napelemekből nyerő repülővel.

Ennyien vezetnek ittasan itthon

Több mint tízezren csatlakoztak a felelős járművezetés fontosságát hangsúlyozó, “Soha ne igyál, ha vezetsz!” elnevezésű kampányhoz, amelyet húsvétkor hirdetett meg az Országos Rendőr-főkapitányság balesetmegelőzési bizottsága és a Diageo Kft.

F1: Doktori címet kapott Jenson Button

A Forma-1 2009-es világbajnoka a mai naptól doktori címmel is rendelkezik.

F1: Rosberg még visszatérhet

Gerhard Berger el tudja képzelni, hogy a meglepetésre visszavonult Nico Rosberg még visszatér a Forma-1-be a jövőben.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.