Így képzelik el a Forma-1-es Audit

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2014.10.28. 18.30

Ha jön a német gyártó, ha nem, egyesek már látják, hogy fognak kinézni az F1-es Audik.

A brit Auto Express igen érdekes sztorit dobott be nemrég. Bennfentes informátorokra hivatkozva arról ír, hogy az Audi felhagy Le Mans- és DTM-programjával, hogy 2016-ben beszálljon a Forma-1-be.

Az Auto Express szerint az Audinál/VW-nél már az év eleje óta dolgoznak az F1-es 1,6 literes turbós V6-os hibrid erőforrás fejlesztésén, de a belépéshez nem építenének új csapatot, inkább egy jelenlegi alakulatot vennének meg. 
Úgy tudni, ez a Red Bull Racing vagy még inkább az olasz központú kistestvér, a Toro Rosso lehetne. A Red Bull tulajdonosa, Dietrich Mateschitz közismerten jó viszonyt ápol a VW felügyelőbizottsági elnökével, a szintén osztrák Ferdinand Piëchhel, az energiaital-gyártó pedig a DTM-ben már amúgy is az Audi szponzoraként szerepel.

A sztori teljesen hihető, de a német prémiumgyártó – az elmúlt pár évben sokadjára – újra csak cáfolta az F1-es terveket.

“Az Audi a Forma-1-ben? Évek óta újra és újra felröppennek ezek a pletykák, de megint csak színtiszta, teljesen alaptalan találgatásokról van szó. Kitartunk a WEC-, DTM- és GT-versenyzés mellett. 2015-ben az Audi Sport TT Cuppal bővítjük tovább a programunkat.”

Tehát a hivatalos válasz egyértelmű nem, viszont ennek ellenére álmodozni szabad. Pár unatkozó grafikus így képzeli el a jövő F1-es Audiját. 

Kommentek

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Idő előtt lelepleződött egy újabb Forma-1-es

Az autóbemutatót csak holnap tartják, de az amerikai Haas-csapat már szombaton filmezett Barcelonában. Lebukott a 2017-es autó.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

F1: Verstappenék megkapták az új egyenruhát

Az autóra még holnapig várni kell, de a Red Bull versenyzői már megmutatták, mit viselnek majd a volánnál. Így fest Daniel Ricciardo és Max Verstappen új overallja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.