F1: A McLaren nem hagyja magát

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.10.28. 13.35

A McLaren az utolsó három futamra mindent belead, hogy a Force India előtt maradhassanak. Austin talán nem fekszik annyira, de bizakodnak.

Bár az idény jelentős részében a McLaren a Force India mögött kullogott, a wokingi csapat az erős szuzukai és szocsi eredmények (5. hely, 4-5. hely) után 20 pontos előnyre tett szert a silverstone-iakkal szemben. A csapatfőnök, Eric Boullier azt mondja, innen már nem akarják kiengedni a kezükből a konstruktőri 5. pozíciót:


“Az idény végének közeledtével teljes gőzzel fejlesztjük az autót, mindent beleadunk, hogy a maximumot hozzuk ki a csomagból minden egyes versenyen. A szocsi eredményünk önbizalmat adott, és határozott szándékunk, hogy Austinban tovább építkezzünk, növeljük az előnyünket a Force Indiával szemben.”
A veterán Jenson Button is bizakodó az Orosz Nagydíj után, de elismeri, hogy a Circuit of the Americas talán nem fekszik majd annyira a McLarennek, mint Szocsi.
“Az elmúlt két évben pozitív eredményeim voltak Austinban, az elmúlt futamokon látott teljesítményünk pedig mutatja, hogy javul a tempónk. Talán ez a pálya nem kedvez majd nekünk annyira, mint Szocsi, de a beállítások szempontjából hasonló, szóval remélem, hogy versenyben leszünk a közvetlen ellenfeleinkkel. Ahogy mindig, most is mindent beleadunk, hogy a maximumot hozzuk ki az autóból.”


“Jó lesz újra versenyezni a háromhetes szünet után. A pályát nagyon szeretem, kiváló keveréke a gyors egyeneseknek és a gyors, technikás szakaszoknak. A kevés pályák egyike, ahol az óra járásával ellenkező irányba megyünk, ami egy plusz kihívás.”
 
“Bár csak harmadszorra jövünk ide, olyan, mintha már sokkal régebben járnánk Austinba. Ez pedig a fantasztikus közönséget dicséri, mindig nagyszerűen fogadnak minket, a pilóták pedig máris imádják a helyszínt.”
A McLaren egyelőre nem jelentette be 2015-ös versenyzői felállását, így Button, valamint az újonc Kevin Magnussen azért is hajthat, hogy meggyőzzék a csapatot, érdemes velük folytatni.

Kommentek

Kompakt terepkupé a Mitsubishitől

Kompakt szabadidőjárművel erősíti kínálatát a Mitsubishi. Az ASX mellé, nem helyette érkezik a divatcentrikus crossover.

Kitakarította az autóját, azonnal milliomos lett

Autója takarítása közben talált meg egy rég elveszett lottószelvényt, és lett egy csapásra milliomos egy nagypapa a kelet-ausztráliai Newcastle-ben.

Két percig küzdött a tankolással a srác egy hazai önkiszolgáló benzinkúton

A fiatal srác nem tudott megbirkózni a tankolás feladatával, és mivel önkiszolgáló kút szerepel a felvételen, így a személyzet segítségére sem számíthatott. Kétpercnyi elkeseredett küzdelem után feladta a harcot, és tankolatlanul távozott.

Elkormányoz, ha veszélyt szimatol a Volvo új szabadidőjárműve

Folytatja biztonságtechnológiai offenzíváját a Volvo. A hamarosan színre lépő XC60 fedélzetén olyan ütközésmegelőző rendszer működik, amely kikerüli az akadályt.

Tudod, mi az a lekaparható rész a jogsi hátulján?

Mindenki tudja, hogy a jogosítványán van egy kaparós sorsjegy rubrika, de azt csak nagyon kevesen, hogy ez pontosan mit is takar. Most képbe hozunk.

Rendőri felvezetést kapott Budapesten egy terhes hölgy és az apuka

A felvétel nem friss, ettől függetlenül le a kalappal a rendőrök előtt.

Háromhengeres szedán a BMW-től

Megkezdte legkisebb limuzinjának forgalmazását a BMW. A lépcsőshátú 1-es Kínában készül, és sajnos csak ott kapható.

Megéri hűségesnek lenni? Gombokért?

A nagyobb kúthálózatok rafinált pontgyűjtő akciókkal próbálják magukhoz édesgetni az autósokat. De kinek éri ez meg? Naná, hogy nem nekünk

Peugeot Instinct: Tanulékony kombikupé

Elektromosnak sejtettük, és részben az is: a Peugeot tanulékony kombikupéja konnektoros hibrid hajtásláncot kapott több mint 300 lóerővel.

Eladó a BMW, amiben Tupacot lelőtték

A híres és hírhedt énekest, Tupac Shakurt 1996-ban lőtték le, amikor épp egy Las Vegasban lévő koncertre tartott. A BMW, amiben a halálos lövések érték, most eladó.

Egészen magas szinten űzi az öreg a karosszériázást

Toppon van a bácsi, látszik, hogy a legmagasabb iskolában tanulta el az alapokat. Innen nincs fentebb.

A modern autók rákfenéje, a méregdrága kettős tömegű lendkerék

Gajdán Miklós kollégánk a modern, turbós autókban már kopóalkatrészként számon tartott kettős tömegű lendkerék alkalmazásának okát járja körbe. Ezért van szükség erre a drága alkatrészre.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.