F1: Alonso a Lotusnál?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.10.27. 10.40

A Lotus egyik szponzora tovább pörgeti a Fernando Alonso jövőjét illető találgatásokat.

A Forma-1-ben tényként kezelik, hogy Fernando Alonso még az október eleji Japán Nagydíj hétvégéjén szerződést bontott a Ferrarival. A spanyol helyére a Red Bulltól távozó Sebastian Vettel mehet, míg Alonso jövője teljesen homályos.


A kétszeres bajnok mehetne a McLarenhez, de arról is beszélnek, hogy kihagyhat egy évet, hogy aztán 2016-ban a Mercedeshez lépjen be, a múlt hétvégén felröppent az is, hogy az Audi leendő Forma-1-es projektjének versenyzője lehetne, de Caterham és a Marussia összeomlása kapcsán egyesek már azt is pedzegetik, hogy Alonso kivár, arra játszhat, hogy jövőre már háromautós csapatok indulnak, és ő ül majd a harmadik Mercibe.
Szeptemberben azt is bedobták olasz források, hogy a pilóta visszatérhetne egykori csapatához, a régi gyári Renault-ból mára Lotussá vált enstone-i gárdához, akik 2015-től már Mercedes-motorokat használnak majd. 
Alonso pár hete azt állította, hogy nem Mercedes-erőforrással versenyez majd 2015-ben, de a Lotus egyik szponzora, a Coca-Cola enrgiaital-márkája, a Burn érdekes posztot tett közzé a Twitteren: a spanyol versenyzőt Lotus-overallba photosopolták. “Szerintünk Alonsónak jól állna a fekete-arany. Mit gondoltok?” – írták.

A Lotus már jó ideje hosszabbított Pastor Maldonadóval 2015-re, azonban Romain Grosjeannal még nem írtak alá – igaz, a nyilatkozatok alapján mindkét fél ezt szeretné.
Érdekes módon a ferraris szakításról továbbra sincs hivatalos bejelentés, a spanyol Marca szerint a késedelmet az okozza, hogy a maranellói márkának nagyjából 50 millió dollárt kellene kifizetnie Alonsónak a távozásért, ez pedig nem megy gyorsan.

Kommentek

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

Keresztbe vágva jön az Alpine

Megérkezett az első gyári videó a Renault jövőre érkező sportkocsijáról, a hátsókerekes Alpine A120-ról.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

Használtan villanyautót? Várj még ezzel pár évet!

Új elektromos modelljének dokumentációjában érdekes adatot tett közzé a General Motors. Röviden: egy évtized múlva a kocsi használati értéke töredéke lesz a mostaninak.

F1: Pilótaszavazást a fejvédőről?

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat szerint az őszi tesztek után a versenyzőknek kellene szavazniuk arról, bevezessék-e a Forma-1-ben 2018-ben a fejvédő gyűrűt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.