F1: Ecclestone tojik a csapatok véleményére

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.10.24. 14.30

A Forma-1 ura azt mondja, ha ő úgy látja jónak, hogy 20 futam fölé bővítse a versenynaptárt, akkor mondhatnak bármit a csapatok. Madridba azonban nem megy az F1.

A hét elején a spanyol El Confidencial napilap arról tudósított, hogy egy befektetői csoport a spanyol főváros, Madrid utcáin szeretne Forma-1-es versenyt rendezni, a tárgyalások állítólag előrehaladott szakaszban tartanak Bernie Ecclestone-nal.
A Spanyol Nagydíjnak jelenleg otthont adó barcelonai Circuit de Catalunya főnöke, Salvador Servia egyelőre nem hallott erről. “Mi nem tudunk semmiről, nekünk nem szóltak erről.”


Úgy tűnik, Barcelonában egyelőre nem kell aggódniuk, ugyanis maga Ecclestone sem készül Madridba vinni az F1-et, a Forbesnak azt nyilatkozta, hogy tárgyalt ugyan a csoporttal, “de semmi nem lett belőle”. Az angol kisember a valenciai utcai verseny bukása után nem is szeretne két spanyolországi futamot.
“Nem rendezünk versenyt Madridban. Nem kell második spanyol verseny, elég az, ami van” – szögezte le.
Ha Madrid nem is száll be, a versenynaptár hízik: idén visszatért Ausztria és bemutatkozott Oroszország, jövőre Mexikó beszállásával 20 futamosra nyúlik az idény, 2016-ban elvileg jön az azerbajdzsáni verseny, valamint New York/New Jersey, Los Angeles/Long Beach és Las Vegas is a lehetséges helyszínek listáján van.
A naptár 20 futam fölé bővítéséhez elvileg a csapatok jóváhagyása is kellene, de Ecclestone-t ez nem izgatja.
“Ha 20-nál több futamot akarok, úgy gondolom, nem kell a csapatok belegyezése. Hogy pontosabb legyek: teszek a jóváhagyásukra” – mondta a Forbesnak.

Kommentek

F1: Milliárdos veszteséget hoz a szabálymódosítás

A Force Indiánál a legkevésbé sem örülnek a versenyzői nevek és rajtszámok megjelenítéséről szóló szigorításnak, dollármilliókban mérhető veszteséget jelenthet az újítás.

F1: Háromtizeden belül a Mercedes, a Ferrari és a Renault

A Nemzetközi Automobil Szövetség számításai szerint három gyártó erőforrása egyenlő szintre ért, csak a Honda van lemaradásban.

F1: Vettel szerint kamuzik a Mercedes

Sebastian Vettel nem hiszi, hogy a Mercedes tényleg annyira lassú Szocsiban, mint péntek délután mutatták. A ferraris német szerint az időmérőre gyorsak lesznek Hamiltonék.

F1: Ecclestone átvágott minket!

A Maláj Nagydíj igazgatója, Razlan Razali kiosztotta Bernie Ecclestone-t és a Forma-1 új tulajdonosát is.

300 km/h fölött hasít az új Alpina kupé

Bemutatta legfrissebb újdonságát az Alpina. A B4 S Bi-Turbo a BMW M4 költséges alternatívája.

Nincs ma ennél menőbb Porsche az interneten!

Aligha létezik még egy ilyen Porsche 911 Carrera RSR 3.8-as a világon. Kívánatos patina, merész színek és 10 futott kilométer.

Autógyári munkásnak állt a Facebook-vezér

Mark Zuckerberg a Ford dearbroni gyárában járt, ahol még a munkából is kivette a részét a Ford F-150-eseket előállító üzemben.

Így lopnak el pár perc alatt egy X5-ös BMW-t

Pár perc alatt lopnak nagy értékű autókat Angliában, a módszer végtelenül egyszerű.

F1: Vettelék taroltak, a Merci nem bír a Ferrarival

Komoly munka vár a Mercedesre péntek este, ugyanis a Forma-1-es Orosz Nagydíj második szabadedzésén meg sem tudták szorítani az új szocsi körrekordot futó Ferrarit.

Ideje beszélnünk a felnik egyik legfontosabb jellemzőjéről

Gajdán Miklós autóbúvár szakkörének legújabb epizódjában a kerekek felé kalandozunk el. Vaskos téma, ezért az általános ismeretek ismétlése után főképp egy jellemzőre, az ET-számra koncentrálunk.

F1: Hamiltont felzaklatta a lábát elveszítő tini

Lewis Hamiltont nagyon megérintette Billy Monger doningtoni Forma-4-es balesete.

F1: Büntetések felé tart a Ferrari?

Gyanús, hogy a Ferrari nem fogja kihúzni a szezon végéig a szabályok által engedélyezett számú erőforrás-részegységgel.

Újabb adag magyar tűzoltóautó állt forgalomba

Ma 14 új, magyar gyártású tűzoltóautót adtak át a Katasztrófavédelemnek. A járművek értéke megközelíti a kétmilliárd forintot. 

F1: A bőröndjében vitte az alkatrészt a Red Bull-főnök

A Red Bull-főnök Christian Horner Szocsiban elárulta, hogy a saját bőröndjében volt kénytelen alkatrészt vinni Max Verstappen erőforrásához a hétvégére.

Tudod, miért hívják anyósülésnek?

Tudod, hogy az autóban a jobb első ülést miért hívják anyósülésnek? Van néhány teória.

Soha nem látott, kedves újítás a rendőrautókban

Játékmackókkal szereli fel az észt rendőrség a járőrautókat, hogy vigaszt nyújtsanak a kisgyerekeknek, akik balesetek vagy más, nagy traumát okozó helyzetek résztvevőivé válnak.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.