F1: Ecclestone tojik a csapatok véleményére

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.10.24. 14.30

A Forma-1 ura azt mondja, ha ő úgy látja jónak, hogy 20 futam fölé bővítse a versenynaptárt, akkor mondhatnak bármit a csapatok. Madridba azonban nem megy az F1.

A hét elején a spanyol El Confidencial napilap arról tudósított, hogy egy befektetői csoport a spanyol főváros, Madrid utcáin szeretne Forma-1-es versenyt rendezni, a tárgyalások állítólag előrehaladott szakaszban tartanak Bernie Ecclestone-nal.
A Spanyol Nagydíjnak jelenleg otthont adó barcelonai Circuit de Catalunya főnöke, Salvador Servia egyelőre nem hallott erről. “Mi nem tudunk semmiről, nekünk nem szóltak erről.”


Úgy tűnik, Barcelonában egyelőre nem kell aggódniuk, ugyanis maga Ecclestone sem készül Madridba vinni az F1-et, a Forbesnak azt nyilatkozta, hogy tárgyalt ugyan a csoporttal, “de semmi nem lett belőle”. Az angol kisember a valenciai utcai verseny bukása után nem is szeretne két spanyolországi futamot.
“Nem rendezünk versenyt Madridban. Nem kell második spanyol verseny, elég az, ami van” – szögezte le.
Ha Madrid nem is száll be, a versenynaptár hízik: idén visszatért Ausztria és bemutatkozott Oroszország, jövőre Mexikó beszállásával 20 futamosra nyúlik az idény, 2016-ban elvileg jön az azerbajdzsáni verseny, valamint New York/New Jersey, Los Angeles/Long Beach és Las Vegas is a lehetséges helyszínek listáján van.
A naptár 20 futam fölé bővítéséhez elvileg a csapatok jóváhagyása is kellene, de Ecclestone-t ez nem izgatja.
“Ha 20-nál több futamot akarok, úgy gondolom, nem kell a csapatok belegyezése. Hogy pontosabb legyek: teszek a jóváhagyásukra” – mondta a Forbesnak.

Kommentek

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.