Sauber: Nem fair a pilótákat megítélni

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.10.22. 11.30

A Sauber főnöke szerint idén nem fair és nem is lehet a versenyzőik teljesítményét megítélni, túl rossz az autó. Azért nem biztos, hogy marad Sutil és Gutierrez.

A Sauber-csapat 1993 óta tartó Forma-1-es története legrosszabb idényét éli, a két éve még dobogós helyezéseket szerző svájci csapat idén még egyetlen pontot sem gyűjtött. 


A csapatfőnök, Monisha Kaltenborn szerint a versenyképtelenség miatt nem is lehet és nem is lenne fair érdemben értékelni Esteban Gutierrez és Adrian Sutil teljesítményét. 
“Számomra a pilóták értékelése előtt fontosabb, hogy a teljes csomagot és a csapat teljesítményét értékeljük, azzal pedig nem vagyok elégedett, nem lehetek elégedett. Több oka van ennek: egyértelműen benne van a kasztni, a (Ferrari) erőforrás, a csomag részeinek integrálása, és nyilván, a csapat tagjai is követtek el hibákat” – mondta a Crash.netnek.
 
“Nem szeretnék a pilótákra mutogatni, de a csapatra sem, ugyanis együtt alkotunk egy egységet. Néha inkább a svájci oldalon történtek emberi hibák, máskor valamelyik pilóta hibázik, de ez benne van. Szóval nem hiszem, hogy idén tisztességesen meg lehetne ítélni a versenyzők munkáját, mindent figyelembe kell venni, és összességében nem vagyok elégedett.”
Gutierreznek és Sutilnak sincs még szerződése 2015-re, azonban Kaltenborn a fentiek ellenére azt nem hajlandó kijelenteni, hogy a versenyzők jövőre újabb esélyt kapnak: “A pilótafelállásról nem szeretnék nyilatkozni, de remélhetőleg még az idény vége előtt bejelentést tehetünk majd.”

Kommentek

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

Keresztbe vágva jön az Alpine

Megérkezett az első gyári videó a Renault jövőre érkező sportkocsijáról, a hátsókerekes Alpine A120-ról.

Hamilton: Furcsa dolgok történtek a Mercedesnél

Lewis Hamilton nem áll le a célozgatásokkal, az angol szerint különös dolgok is történtek idén a Mercedesnél.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.