F1: A Force India a Ferrari döntésére vár

Hülkenberg szerződése a kérdés

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.10.18. 13.30

A Force India addig nem tudja véglegesíteni Nico Hülkenberg szerződését, amíg hivatalosan ki nem derül, milyen felállásban is indul a Ferrari 2015-ben.

Ugyan Sebastian Vettel már bejelentette, hogy év végén elhagyja a Red Bullt és az is köztudott, hogy Fernando Alonso távozik a Ferraritól, az átigazolások hivatalos bejelentése még késik.
A pilótapiac mindig felülről lefelé, dominószerűen rendeződik, így a kisebb csapatok álalában kénytelenek várni, így van ezzel a Force India is. A silverstone-i alakulat ugyan határozottan szeretné megtartani Sergio Perezt és Nico Hülkenberget is, de egyelőre nem tudnak véglegeset mondani, nyilatkozta a Crash.netnek a csapat helyettes főnöke, Bob Fernley.


“Mindig vannak a szerződésekben bizonyos véglegesítésre váró elemek. Azokat is letudjuk a következő egy-két hétben, de alapvetően már mindent rendeztünk. Azért lehet, hogy Austinra még nem leszünk meg, jellemzően nem mi vagyunk a leggyorsabbak a pilótafelállás bejelentésével” – mondta.
A kérdésre, hogy a Ferrari 2015-ös felállása körüli bizonytalanság hátráltatja-e őket, Fernley igennel válaszolt:
“Igen, ez egy eleme, ugyanis ez is benne van a Nicóval kötött szerződésünkben, szóval erre is gondolnunk kell. Ezek a tényezők egy kicsit késleltetik a dolgokat, de utána mindent letudunk.” 
A helyettes csapatfőnök aztán konkrétan is megerősítette, hogy Sebastian Vettel ferraris bejelentése lenne a várt fejlemény: “Igen, az tisztázná a dolgokat.” 

Kommentek

Keresztbe vágva jön az Alpine

Megérkezett az első gyári videó a Renault jövőre érkező sportkocsijáról, az hátsókerekes Alpine A120-ról.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

Használtan villanyautót? Várj még ezzel pár évet!

Új elektromos modelljének dokumentációjában érdekes adatot tett közzé a General Motors. Röviden: egy évtized múlva a kocsi használati értéke töredéke lesz a mostaninak.

F1: Pilótaszavazást a fejvédőről?

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat szerint az őszi tesztek után a versenyzőknek kellene szavazniuk arról, bevezessék-e a Forma-1-ben 2018-ben a fejvédő gyűrűt.

Börtönbüntetés járhat a dízelbotrány miatt Dél-Koreában

Rekordösszegű bírságot készül kiróni a Volkswagenre Dél-Korea. A cég képviselete örülhet, ha ennyivel megússza a dolgot.

Autópályadíj-botrány: nem a korrupt hivatalnok veszített, hanem mi

Lefokozták az osztályvezetőt, aki elengedte a tesójának a későn vett matrica miatt kapott pótdíjat. Pedig ez volt a leghelyesebb döntése, amióta dolgozik!

F1: Bátor döntést fontolgat a Mercedes

A Mercedes-főnök szerint Pascal Wehrleinnak jót tenne még egy-két szezon egy középcsapatnál, de előfordulhat, hogy Rosberghez hasonlóan a csapat is “bátor döntést hoz” és az ifjoncot ültetik az autóba.

Okos kis kocka a Hondától

Jövő januárban leplezi le új koncepcióját a Honda. Önjáró, gondolkodó, elektromos gépkocsit ígérnek.

Összkerekes változatot kap a Dodge izomautója

Amerikai izomautóban szinte szentségtörés a V6-os motor és az összkerékhajtás, de a Dodge azt ígéri, hogy a Challenger GT így is élvezetes autó marad.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.