F1: Még egyszer nekirugaszkodik a McLaren

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.10.17. 11.30

A McLaren a 2014-es idény utolsó három futamára is nagy fejlesztési csomagra készül, a javuló formájuk miatt pedig még a Ferrari elkapása sem lehetetlen.

A McLaren a kettős dobogót hozó Ausztrál Nagydíjat követen lejtőre került, a szezonnyitó után csak most, őszre, a szingapúri fejlesztési csomaggal kezdtek újra versenyképesek lenni. Ugyan már csak három futam van hátra, de nem eresztenek le, sőt.


“Az idény vége előtt jön még egy komoly frissítésünk” – mondta a csapatfőnök Eric Boullier a csapat hagyományos telekonferenciáján. “A cél nem az, hogy a duplapontos Abu-Dzabi Nagydíjon arassunk vele, sokkal inkább a jövő évi alapok építése. Ez a csomag 100 százalékban illeszkedik majd a jövő évi autóhoz.”
A fentiekkel együtt azért cseppet sem bánnák Wokingban, ha a Force India magabiztos megelőzése után végül még sikerülne elkapni a jelenleg 45 pontos előnnyel a 4. helyen álló Ferrarit is. 
“Ha az autónk jól működik és sikerül olyan jó versenyeket tudunk futni, mint Oroszországban (4-5. hely), akkor meglátjuk, talán még léphetünk előre egyet a bajnokságban. Azonban úgy vélem, hogy nincs már határozott célunk idén azon kívül, hogy újjáépítsük a csapatot és felkészüljünk az élmezőnybe való visszatérésre.”

Kommentek

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Idő előtt lelepleződött egy újabb Forma-1-es

Az autóbemutatót csak holnap tartják, de az amerikai Haas-csapat már szombaton filmezett Barcelonában. Lebukott a 2017-es autó.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

F1: Verstappenék megkapták az új egyenruhát

Az autóra még holnapig várni kell, de a Red Bull versenyzői már megmutatták, mit viselnek majd a volánnál. Így fest Daniel Ricciardo és Max Verstappen új overallja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.