F1: Eltusolnák a Bianchi-ügyet?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.10.17. 14.50

A Japán Nagydíjon súlyos balesetet szenvedett Jules Bianchi édesanyja szerint az ügyben igyekeznek elkenni a felelősséget, ő sem beszélhet nyíltan.

A Japán Nagydíjon súlyos balesetet szenvedett Jules Bianchi édesanyja, Christine Bianchi most először szólalt meg a történtek óta. A továbbra is Japánban, fiával tartózkodó szülő a francia RTL riporterének nyilatkozott.

Bianchi szülei, menedzsere, Nicolas Todt és Gerard Saillant professzor

Bianchi szülei, menedzsere, Nicolas Todt és Gerard Saillant professzor


“Jules kiváló kezelésben részesül. A kórház tökéletes, az orvosok kiválóak, tisztelettudók és kedvesek” – hangsúlyozta.
A tudósító szerint az anya ennél többet nem igen mondhat.
“Ennél többet nem igazán mondhatok, csak azt, hogy a kritikák miatt egyesek igyekeznek hárítani a felelősségüket” – célzott arra, hogy az F1-ből valakik szeretnék eltusolni az ügyet, ő és a család sem beszélhet nyíltan. 
“A Forma-1 üzlet, nagyon nagy üzlet” – mondta, amikor konkrétan rákérdeztek, hogy nyomást gyakorolnak-e rá(juk).
A baleset óta felmerült az felügyelőszervezet FIA, az előre látottan esős futam időpontján változtatni nem hajlandó versenyszervezők, a Bernie Ecclestone vezette FOM, valamint a Marussia-csapat felelőssége is, de eddig – legalábbis nyíltan – senkit nem találtak felelősnek, “minden rendben zajlott” a pályán, a versenyen, a mentésnél.

Kommentek

Ezek az autók most a vevők kedvencei

Német autómárkák kerültek az amerikai Consumer Reports magazin éves márkarangsorának az élére az idén, az amerikai márkák messze mögöttük kullognak. A listát a tulajdonosok elégedettsége alapján állították össze.

Badár Sándor üldözte be a Lada Vestát a magyar piacra

Az első alaposabb körbejárás, beülés után Škoda Rapidok, Dacia Loganok, akár akciós Ford Focusok lehetséges alternatívájának tűnik a Lada Vesta.

F1: Rosberg ijesztőt jósolt az idei szezonra

A tavaly visszavonult címvédő, Nico Rosberg szerint annyira nehéz lesz vezetni az idei autókat, hogy a pilóták akár futamgyőzelmeket is bukhatnak a fáradtság miatt.

Nagyon pörgött a magyar autópiac februárban

Februárban az egy évvel korábbinál 20,7 százalékkal több, 8000 új személygépjárművet helyeztek forgalomba Magyarországon.

F1: A Mercedes megállíthatatlan a teszten

A Mercedes folytatja: a barcelonai teszt harmadik napjának délelőttjén is az ezüst nyíl futotta a legtöbbet, Valtteri Bottas ráadásul félelmetes köridőt is autózott. A McLaren ezúttal úgy-ahogy működik.

F1: Kanada is szerződést hosszabbított

Oroszország után Kanada is meghosszabbította Forma-1-es szerződését, 2029-ig biztos a montreali futam jövője.

Bajnokságon kívüli versenyen kísérleteznének az F1-gyel

A Forma-1 sportszakmai vezetője, Ross Brawn felvetette, hogy a világbajnokságon kívüli futamon kísérletezhetnének a versenyhétvégék formátumával.

Így sikerült a Volkswagen és az Ikarus összeházasítása

Kész szenzáció volt, amikor a budai várban először megjelentek a kis kerekű midibuszok. Ennek ellenére nem húzták sokáig, a BKV 5 év után lecserélte őket.

Erről a sebességhatárról biztosan nem tudtál

Nemrég Lengyelországban jártunk, és olyan sebességhatárokkal találkoztunk, amiről eddig nem is tudtunk.

F1: Egy csapat már elhasalt a trükkös felfüggesztéssel

A Nemzetközi Automobil Szövetség lépése után az egyik Forma-1-es csapat már biztosan kénytelen lesz változtatni a “trükkös” felfüggesztésén.

Nyolcéves csúcson a magyar gumiabroncspiac

2016-ban 5,1 százalékkal nőtt a hazai személygépkocsiabroncs-piac a 2015-ös évhez képest.

Az EU-s országok nem akartak új fogyasztásmérést

Egyes uniós tagállamok hátráltatták a károsanyag-kibocsátási tesztek szigorítását, és nem fordítottak elegendő energiát az emissziós adatokat manipuláló autógyártók leleplezésére – írták az Európai Parlament dízelbotránnyal foglalkozó vizsgálóbizottságának (EMIS) friss jelentésében.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.