F1: Alonso az Audihoz mehet?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.10.16. 11.30

A Ferrari volt csapatfőnöke az Audinál talált állást, lehetséges, hogy Fernando Alonsónak is kinéz egy Le Mans-os ülés 2015-re a német márkánál?

A Ferrari idén áprilisban lemondott csapatfőnöke, Stefano Domenicali az Audinál folytatja karrierjét, derült ki a héten.
A hét eleji találgatások arról szóltak, hogy a motorsportrészleg vezetését veheti át Wolfgang Ullrichtól, de az Auto Motor und Sport az Audira hivatkozva arról ír, hogy az olasz szakember november 1-jétől más, nem sporthoz kapcsolódó pozícióban áll munkába.


A hír persze így is érdekes, hiszen beilleszthető a Fernando Alonso jövőjét illető találgatás-kirakósba. 
A kétszeres világbajnok spanyol jövője egyelőre nyitott. A Ferraritól távozik, de a Forma-1-ben valószínűleg csak a McLarennél találhat helyet, az ottani tárgyalásai pedig nehézkesen haladnak. Az elmúlt pár hétben többen is reális lehetőségként beszéltek arról, hogy Alonso 2015-ben kihagy egy évet, a kényszerszabadság kitöltésére pedig mi sem lehetne jobb, mint a tartóssági világbajnokság (WEC), a Le Mans-i indulás…
Az idén a Le Mans-i 24 órás futam tiszteletbeli startereként szerepet vállaló spanyol jó néhányszor beszélt már arról, hogy valamikor mindenképp ki akarja próbálni magát ebben a kategóriában, a vele közeli barátságot ápoló Domenicali jelenléte pedig utat jelenthet Alonsónak az Audi csapatához.

Kommentek

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.