F1: A Marussia kiakadt a gyanúsítás miatt

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.10.15. 13.35

A Marussia vezetői mélységesen felháborodtak azokon a sajtóban megjelent vádakon, amelyek szerint a csapatnak is köze lehet Jules Bianchi balesetéhez.

A Marussia vezetői mélységesen felháborodtak azokon a sajtóban megjelent vádakon, amelyek szerint a csapat utasította Jules Bianchit, hogy “nyomja keményen” Adrian Sutil autójának mentése közben. Jules Bianchi a baleset előtt Marcus Ericssonnal csatázott, a Marussia állítólag arra biztatta, hogy növelje az előnyét a svéddel szemben.


“A Marussia F1 Teamet sokkolták és felháborították a feltételezések” – áll a csapat közleményében. “Versenyzőnk kritikus állapotban fekszik a kórházban, ebben a helyzetben a legkevésbé sem szeretnénk méltatlan pletykákkal foglalkozni. Sajnos, olyan helyzetbe hoztak minket, hogy más választás híján muszáj reagálnunk ezekre a teljes mértékben megalapozatlan feltételezésekre.”

Az Orosz Nagydíj előtt tartott sajtótájékoztatón Charlie Whiting FIA-versenyigazgató nem részletezte, hogy Bianchi mennyire lassított le, csak az hangzott el, hogy egyesek jobban, mások kevésbé csökkentették a tempót, de Bianchi is elvette a gázt. Csupán ennek a mértéke kérdéses.

“A Jules és a csapat közötti rádiókommunikációt audió és írásos változatban is átadtuk az FIA-nek. A leiratból teljesen egyértelmű, hogy a Jules balesetét megelőző időszakban a csapat nem sürgette a versenyzőt, hogy menjen gyorsabban, sőt semmilyen utasítást nem adott arra vonatkozóan, hogy mit kellene tennie” – írja a Marussia.

Kommentek

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.