F1: Button negyedik lett, mégis kiakadt

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.10.12. 15.35

Jenson Button az abszolút maximumot hozta ki a McLarenből a negyedik hellyel, de csakúgy, mint az időmérő után, a futam után sem sugárzott az öröm az angolról.

Jenson Button az abszolút maximumot hozta ki a McLarenből a negyedik hellyel, de csakúgy, mint az időmérő után, a futam után sem sugárzott az öröm az angolról. Ennek oka talán kiderül akkor, amikor a McLaren bejelenti a jövő évi felállását, de Buttonnak a verseny sem tetszett.


“Furcsa verseny volt” – kezdte Button. “Arra gondolok, hogy mégis hogy lehet megtenni ennyi kört egyetlen szett gumin? Ez olyan volt, mint a régi időkben, ami bizonyos értelemben jó, egyszersmind azonban azt is jelenti, hogy a legjobb autó biztosan nyer.”

“Ennek oka részben a pálya lehet, de úgy tűnik, sikerült előrelépnünk az autó beállításaival, és találtunk néhány dolgot, ami működött. Meglátjuk, hogy mi marad ebből Texasra, várom az austini futamot.”

Button néhány szóval a jövőre is utalt. “Hogy mit akarok jövőre? Szeretnék egy versenyképes F1-es autóban ülni, minden erőmmel azon vagyok, hogy ez összejöjjön. Nehéz volt egy ideig nem tudni, hogy mit akar a McLaren, de ennek vége, a csapattársam számára nehezebb a helyzet. Régóta itt vagyok, nyertem egy vb-címet és 15 versenyt, de Kevin még az első évében van, így rajta nagyobb a nyomás, hogy találjon helyet. Csak remélni tudom, hogy jó döntés születik.”

Kevin Magnussen a büntetés és a 11. rajthely ellenére Button mögött ért célba az ötödik helyen, a dán szépeket előzött a verseny elején. “Elég jó kis hétvége volt, figyelembe véve, hogy a váltó miatt büntetést is kaptunk” – fogalmazott Magnussen. “Nagyon jó, hogy ennek ellenére meglett az ötödik hely, Jenson negyedik helye is örömteli, szóval nagyszerű nap volt a csapat számára. A fogyasztással nagyon nehéz dolgunk volt, annyira kellett spórolnom, hogy néha vasárnapi sétakocsikázáson éreztem magam.”

Button rosszkedvéről a versenyigazgató Eric Boulliert-t is megkérdezték. “Nincs összefüggésben velünk, talán valami személyes ügy” – találgatott Boullier. “Jenson mostanában nagyon jól teljesít, a tempója különösen jó volt a verseny végén.” Hogy van-e valami újság Button mclarenes jövőjéről? “Nincs” – válaszolta lényegre törően Boullier.

Kommentek

Lemondott a világ egyik legbefolyásosabb autóipari vezetője

Carlos Ghosn a Renault-fúzió óta vezeti a Nissant, de áprilistól másnak adja át helyét a japán vállalat vezérigazgatói posztján.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Logan MCV Stepway: terepkombi a Daciától

A Sandero, a Dokker és a Lodgy után egy igazi terepkombival bővült a Dacia Stepway életmódcsaládja.

Alternatív üzemanyagot talált fel egy pécsi férfi? Nem, csak bosszúra szomjazott

Egyszerű bosszú vezérelte a férfit, aki mosóport és vajat öntött a szomszéd autójába. Zavarta a gyerekek zajongása.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

Itt az új Suzuki Wagon R

Két kivitelben mutatta be új törpeautóit a Suzuki. A japán piac legtakarékosabb mikroegyterűi automata vészfékrendszerrel és távfényaktiválással érkeztek a piacra.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

F1: Vettel még nem ábrándult ki a Ferrariból

Sebastian Vettel azt mondja, a tavalyi, nem túl fényes idény után is hisz még a Ferrariban – előbb-utóbb csak bajnokok lesznek együtt.

Kívül-belül megújult a Škoda Rapid

Friss formavilág, xenon fényszórók, fedélzeti wifi, modernizált kezelőszervek és új motor a Škoda köztes modellcsaládjában.

Off-road buszokon járhatnak iskolába a gyerekek

Az Iveco iskolabuszok eltérnek az amerikai változatoktól, ugyanakkor jól boldogulnak terepen és még mozgáskorlátozott gyerekek szállítására is alkalmasak.

F1: Labdába sem rúgnak idén a kisebb csapatok?

A Renault főnöke szerint a 2017-es Forma-1-es idény újabb fegyverkezési versenyt hoz, ami még esélytelenebbé teheti a független kis- és középcsapatokat.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.