F1: Alonso jó autóval sem ért el semmit

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.10.11. 15.50

Fernando Alonso néhány ezreddel megelőzve csapattársát a nyolcadik lett az Orosz Nagydíj időmérőjén, amit nem teljesen ért a spanyol.

Fernando Alonso néhány ezreddel megelőzve csapattársát a nyolcadik lett az Orosz Nagydíj időmérőjén, amit nem teljesen ért a spanyol. “Úgy tűnik, ezen a pályán nem vagyunk annyira versenyképesek, mint máshol” – mondta Alonso. “Küzdöttünk azzal, hogy a mért körökben rendesen fel tudjunk gyorsulni.”


“Pedig az autó jó volt, sem alul-, se túlkormányzottsággal nem kellett küzdenem. Ezzel együtt érdekes, hogy jól érzem magam az autóban, aztán mire átérek a célvonalon, mások egy teljes másodperccel gyorsabbak.”

“Holnap fontos lesz egy jó rajt, a kettes kanyarba jó pozícióban kellene beszúrni. Összességében ezen a pályán nem lesz könnyű előzni, a stratégia is egykiállásosnak néz ki, amelyet a bokszutcában 60 km/h-ra levitt sebességkorlátozás is indokol.”

Alonso az időmérő alatt nem gondolt a továbbra is az életéért küzdő Jules Bianchira. “Amikor beülünk az autóba, kicsit más emberek leszünk. De továbbra is nagyon bízom benne, hogy hamarosan jó híreket kapunk.”

Räikkönen ezúttal alig maradt el Alonsótól. “Az autó most lényegesen jobb volt, mint az előző hétvégén, de ebben benne van, hogy Szocsiban alig kell foglalkoznunk a gumikopással” – nyilatkozta a finn. “Ugyan jobban állunk, mint Japánban, elégedettek nem lehetünk, mert a legjobb helyekre esélyünk sem volt.”

“A Mercedes csak saját magával versenyez, de a Williams és a McLaren is nagyon gyors. Ma is kiderült, hogy az időmérő nem az erősségünk, de holnap jobb lehet a helyzet, megpróbálunk előrelépni. Ez már csak azért is fontos lesz, mert a Williams ugyan csak egy autóval, de ismét előttünk van. Kemény és hosszú versenyünk lesz, ahol lehet keresnivalónk.”

Kommentek

Lopás miatt pereskedik a Google-cég

Ipari kémkedés, ellopott találmányok: az autonóm mobilitási piac sem a tiszta lelkű Grál-lovagok játéktere.

Luxus-Passatot épít a Volkswagen

A Passat fölé pozícionált kupélimuzinnal kecsegtet a Volkswagen. Az Arteon prémium középkategóriás termék lesz, ha úgy tetszik, az Audi A5 Sportback házon belüli konkurense.

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.