F1: Bianchié lett volna a harmadik Ferrari

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.10.07. 08.30

A Ferrari távozó elnöke, Luca di Montezemolo azt állítja, hogy akár már 2015-ben vörös autóba ültették volna a Japán Nagydíjon szörnyű balesetet szenvedett Jules Banchit.

A tavaly és idén a Marussiánál versenyző Jules Bianchi a Ferrari utánpótlásprogramjának legnagyobb ígérete volt, idén is tesztelt az olasz csapatnál, így a Japán Nagydíjon történt szörnyű balesete természetesen hatalmas sokk a maranellói csapatnak is. 


A Ferrari jövő héten távozó elnöke, Luca di Montezemolo is beszélt a 25 éves franciáról.
“Ez a srác nálunk nőtt fel, leendő versenyzőnkként gondoltunk rá” – mondta egy genovai hajókiállításon. “Ha – én legalábbis így gondolom – jövőre három autót küldünk majd pályára, az egyiket neki szántuk, ez tökéletes lehetett volna a jövőre nézve” – árulta el.
Bianchit súlyos fejsérüléssel szállították a Szuzukához közeli miei klinikára, ahol vasárnap éjszaka megműtötték, az állapota a legutóbbi hivatalos közlés szerint súlyos, de stabil.
“Nagyon remélem, hogy hamarosan azért jó híreket hallunk!” – szögezte le Montezemolo.


“Sajnos az ilyen esetekről mindig utólagosan tudunk csak okoskodni, de mindenképp meg kell vizsgálnunk, hogy mi történt, hogy akad-e valami hiba Szuzukában. Ha valami nem volt jó, akkor változtatni kell” – visszahangozta az F1-es világban vasárnap óta ismételt szavakat.
“Egyértelműen különleges futam volt, délután 3-kor már rosszak voltak a látási viszonyok, és nagyon sok víz volt a pályán. De voltak már versenyek ilyen körülmények között és semmi baj nem történt. A legfontosabb az, hogy megértsük a baleset okait és megakadályozzuk, hogy ilyesmi újra előfordulhasson.” 

Kommentek

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

Újjászületett a nyolcvanas évek egyik legfurcsább járműve

Sir Clive Sinclair fekvő robogója, a kultikus, de életképtelen C5 valamivel praktikusabb formában térhez vissza. Az Iris Sinclair unokaöccsének a munkája.

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

F1: 2020-ig maradnak a Mercedes-főnökök

A Mercedes-csapat két vezetője, az elnök Niki Lauda és a csapatfőnök Toto Wolff szerződést hosszabbított.

Tíz dolog, ami mindig legyen az autódban

Ha nem csak a boltba szaladunk el vagy a szomszéd településre, akkor nem árt, ha ez a tíz dolog bent van az autóban, így nem érhet minket túl sok meglepetés.

F1: Hamilton nem akar nyílt lapokkal játszani

Lewis Hamilton azt kérte a Mercedestől, hogy hagyjanak fel a pilóták vezetési adatainak megosztásával, szeretné, ha megtarthatná a titkait.

Komoly baj van a magyar jogosítványok megújításánál

Nem minden háziorvos végzi el az alvászavar szűrővizsgálatát a jogosítványok megújításakor, holott erről 2015 óta jogszabály rendelkezik.

Folyik a benzin a BMW villanyautójából

Átfogó visszahívást kezdeményezett a BMW az USA-ban, vélhetően globális folytatása is lesz az ügynek. Az i3-as városi villanyautók hatótávolság-növelőjével van gond.

Beelőzi a BMW M5-öt az Alpina B5!

Az új generációs BMW 5 sportverziója még távolról sincs kész, a márka legfőbb tunere, az Alpina azonban heteken belül bemutatja a maga M5-gyilkosát.

Ford egy BMW és egy Mercedes ellen

Három vadorzó turbómotorral, 500 Nm körüli nyomatékkal. BMW M2, Ford Focus RS, Mercedes A 45 AMG: melyik a leggyorsabb, a legszórakoztatóbb, vagy egyszerűen a legjobb?

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.