F1: Szívatja a McLaren Buttonékat

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.10.04. 10.35

Annyira izgalommentes volt a Japán Nagydíj időmérője, és az érkező tájfun miatt annyira lutrinak néz ki a verseny, hogy az összes nyilatkozat az átigazolásokról szólt.

Annyira izgalommentes volt a Japán Nagydíj időmérője, és az érkező tájfun miatt annyira lutrinak néz ki a verseny, hogy gyakorlatilag az összes nyilatkozat a Sebastian Vettel bejelentése nyomán kinyílt átigazolási lehetőséget elemezte. A McLaren sem volt kivétel, az időmérő helyett Jenson Button is ugyanúgy a jövőjével foglalkozott, mint mindenki más.


Vettel lépésével Button nehéz helyzetbe került: ha Alonso valóban a McLarenhez megy, az angol kiszorulhat a csapattól, azt pedig, hogy ez reális lehetőség, jól szemléltette, hogy Button kifejezetten mogorva fejjel járkált a szuzukai paddockban szombaton.

“Hogy mi lesz a McLarennél? Erről rögtön tudni fognak, amint eldőlt a kérdés. Akkor majd lesz sajtóközlemény is” – válaszolta Button nem túl udvariasan az újságíróknak, amikor a jövőről kérdezték.” Azért Button mellett szól, hogy hosszú éveket dolgozott már a Honda gyári csapatánál, a barátnője is félig japán, így elég jól kiigazodik a helyi kultúrában.

“Nehéz időket is átéltünk közösen, de persze voltak szép pillanatok is” – tekintett vissza Button a hondás időkre. “Szerencsétlen pillanatban szálltak ki a sportból, de biztosan jó okuk volt rá.” Button magának is csinált egy kis reklámot. “Szomorú lennék, ha minden egyes szombat a hétvége végeredményét is jelentené. Az idén többször is úgy vágtunk neki az időmérőknek, hogy a pontszerzést helyeztük előtérbe, tudatosan vállalt kompromisszumokkal. Egészen őszintén: nem emlékszem olyan hétvégére, amelyből többet ki tudtam volna facsarni.”

Button Kevin Magnussenhez hasonlóan a főnökből, Ron Dennisből sem tudja kiszedni, mik a tervek 2015-re. Ezzel kapcsolatban Dennis annyit mondott: “Jelenleg egyetlen pilótával sincs szerződésünk a következő szezonra. De most az a legfontosabb, hogy nyerő autót építsünk.”

Kommentek

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

Egyre népszerűbb Oroszországban a Kamaz

Az orosz gyártó 2016-ban tovább növelte piaci részesedését. A legkeresettebb modellek között szinte csak Kamaz gyártmányokat találunk.

Hajmeresztő, mire képes 1 perc alatt az új Bugatti

Nem csak felgyorsul 400 km/órás sebességre a Bugatti Chiron, hanem meg is áll majd. Mindezt egy percen belül.

Őrült hod rod lett a pusztulásra ítélt Porsche 911-esből

Alaposan átszabták amerikai mintára ezt a Porsche 911-est, a laposabb és hiányosabb kasztniba Chevrolet V8-as motor került.

Legendás francia filmet forgatott újra a Ford

40 éves filmet forgatott újra a Ford modern formában és egy piros Mustanggal a főszerepben.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.