F1: Hamiltonék kibékültek?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.10.02. 16.40

A Mercedes pilótái azt állítják, hogy az egyre élesedő verseny ellenére a viszonyuk nyugodtabb, mint korábban.

Ugyan papíron még jelenleg is több pilóta esélyes a 2014-es győzelemre, a Red Bull-os Daniel Ricciardo pedig kisebb csodával akár mg ténylegesen is győzhet, öt futammal a vége előtt a küzdelem már alapvetően csak a Mercedes versenyzői között zajlik.
Nico Rosberg szingapúri kiesése után a kettejük közötti különbség szinte eltűnt, Lewis Hamilton mindössze 3 pontocskával vezet, a Japán Nagydíjon gyakorlatilag minibajnokság indul, de az idén több igen feszült epizódot átélő pilóta viszonya javul, ha hinni lehet a nyilatkozataiknak.


“Nagyon jó a légkör a csapatnál, és ennek örülök is, mert tényleg jó a hangulat. Igen, voltak nehézségek idén, jó néhány akadt, de úgy gondolom, hogy ez természetes. Minden hétvégén a futamgyőzelemért szállunk harcba. Utána viszont megbeszéljük a dolgokat és továbblépünk, úgy gondolom, hogy ez elég jól ment eddig” – mondta az Autosportnak Rosberg. 
“Jelenleg mindannyian egy irányba húzunk. Nyilván van feszültség, és ez így is marad, de kezelni tudjuk ezt” – tette hozzá.
Hamilton is azt mondja, hogy a korábbi balhé után most rendeződött a helyzet: “Úgy tűnik, hogy jó, nyugodt a légkör. Semmi különös. Spába is így érkeztünk, utána viszont nem volt könnyű, de mostanra minden visszatért a normális kerékvágásba.”


“Ez a mercis béke nem igazi. Előbb-utóbb Hamilton és Rosberg megint összecsap, és amikor újra a bajnoki cím a tét, akkor nem lesznek szabályok” – jegyezte meg epésen a Red Bull motorsportfőnöke, Helmut Marko.
Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff azonban nem is várja el, hogy puszipajtások legyenek a pilóták:
“Nem kell békeszerződést felmutatnunk a nézők kedvéért. Ha valakit 25 éven keresztül a bajnoki cím megnyerésére programoznak, akkor nem is érdemes elvárni tőle, hogy a fő ellenfele legyen a legjobb haverja.” 

Kommentek

Ennyibe kerül az új Lada itthon, holnaptól lehet venni

Bemutatták Magyarországon is a Lada Vestát, és végre kiderült, hogy mennyibe fog kerülni. A forgalmazás március első napján, azaz szerdán kezdődik.

Kipróbáltuk a világ legcsúnyább autóját

A csúnyaautó-válogatások örök dobogósa, legendás autóipari kudarc, túl hamar jött zseniális koncepció, tákolt borzalom, a világ leghíresebb kémiatanár-droggyárosának ikonikus járműve: hölgyeim és uraim, íme, egy igazi, ráadásul Magyarországon futó Pontiac Aztek!

Ha Ferrariba ülsz, soha ne indulj el így

Van, akiknek úgy hozta a sors, hogy egy Ferrari vezetőülésében találta magát, és van, akinek ez a feladat meghaladja a vezetői képességeit. Ha ez a két körülmény adott, akkor születnek ilyen videók.

F1: Folytatódik a McLaren vergődése

A második barcelonai tesztnap délelőttje is a Mercedesé volt, miközben több csapat autója is a garázsban vesztegelt. A McLarennél megint motort kellett cserélni.

F1: A Ferrari megtanult hallgatni, máris támadják miatta

Olaszországban nem vették jó néven, hogy a Ferrari az idei előszezonban hallgatásba burkolózik.

Bűnös és fizet a gyilkos légzsákok gyártója

A Takata hivatalosan is bűnösnek vallotta magát az általa gyártott, világszerte legalább 15 emberéletet követelő hibás légzsákok miatt, és beleegyezett az egymilliárd dolláros büntetőbírság kifizetésébe – közölte az amerikai igazságügyi minisztérium.

F1: 2025-ig marad az Orosz Nagydíj

Az Orosz Nagydíj szervezői szerződést hosszabbítottak, 2025-ig biztosan marad Szocsiban a Forma-1. Éjszakai futam is lehet.

Magyar ötlettel alakulhat át az autós kárrendezés

A gépjármű-kárrendezési folyamatokat támogatja a KárWeb nevű hazai startup. A szolgáltatás próbaüzeméhez már csatlakozott az egyik vezető biztosító.

Nagy változás jön egy Budapestet érintő viszonylaton

Másfél év után végleg kivonul a Lux Express busztársaság a közép-európai térségből. Csak a Varsót a Baltikummal összekötő járatok maradnak meg. Megszűnik a Budapest-Krakkó-Varsó buszjárat is.

Kiderült, mikor és mitől kapnak defektet a magyarok

Tízből legalább négy magyar autósnak volt már defektje az elmúlt öt évben, ráadásul ezeknek több mint fele jellemzően délután és este, sötétedés után történt, minden másodikat pedig szög vagy kátyú okozott.

F1: A Red Bull-főnök beszólt a McLarennek

A Red Bull csapatfőnökének nagyon nem tetszenek az idén újra megjelent cápauszonyok, mindent megtesz majd, hogy a jövő évre eltűnjenek. Valami más is bántja Christian Horner szemét.

Kompakt terepkupé a Mitsubishitől

Kompakt szabadidőjárművel erősíti kínálatát a Mitsubishi. Az ASX mellé, nem helyette érkezik a divatcentrikus crossover.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.