F1: A Hondánál hallgatnak Alonsóról

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.10.02. 11.30

A Honda F1-es főnöke szerint továbbra sem aktuális a 2015-ös versenyzői felállás nyilvános megvitatása, nem dőlt még el minden.

Ugyan a pletykák valószínűsítik, sőt néha biztosan állítják, hogy Fernando Alonso 2007 után jövőre visszatér a Hondával összeálló McLarenhez, a japán motorgyártó a hétvégi haza verseny előtt igyekezett bármilyen konkrétumot mondani. Állítólag nem is lesz téma a pilótafelállás.
“Folyamatosan beszélünk arról, melyik pilótákat szeretnénk. Természetesen mialatt a McLaren itt van Japánban, tartunk majd megbeszéléseket, de úgy gondolom, hogy a versenyzők nem szerepelnek majd a témáink között, ugyanis semmi sem dőlt még el” – mondta a brit Sky Sportsnak a Honda F1-es főnöke, Jaszuhisza Arai.


Az nagyjából biztosnak látszik, hogy a McLaren jövőre is megtartja a 2009-es bajnok Jenson Buttont, az angol veterán közismerten Japán-bolond, 2002 és 2008 között pedig a Honda motorjaival, majd gyári csapatával versenyzett. A kérdés inkább az, hogy marad-e mellette az idén bemutatkozott Kevin Magnussen, vagy Alonso kedvéért ejtik a dán ifjoncot. 
Érdekes módon Button a múlt hetinél visszafogottabban beszélt Szuzukában, amikor arról kérdezték, hogy eldőlt-e már a jövője: “Nem is tudom. Ahogy tudják, a szerződésről nem nyilatkozhatok semmit” – mondta a csütörtöki versenyzői sajtókonferencián.
Ha most Szuzukában nem is, pár héten belül minden bizonnyal kiderül. 

Kommentek

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.