F1: Alonsót elijeszti a Honda?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.09.30. 09.30

Míg egyesek szerint Fernando Alonso már le is szerződött a McLarennel, mások úgy tudják, hogy a Honda-motor gyengesége miatt a spanyol inkább nem megy Wokingba.

Az elmúlt bő egy hétben nyilvánvalóvá vált, hogy Fernando Alonso és a Ferrari új vezetése között cseppet sem felhőtlen a kapcsolat, és valós lehetőség, hogy a spanyol pilóta nem tölti ki a 2016 végéig érvényes szerződését a maranellói csapatnál.
Napról napra érkeztek a különböző pletykák, spekulációk 2015-ről, de a legvalószínűbbnek az tűnik, hogy a kétszeres bajnokot a jövőre visszatérő Hondával összeálló McLaren vinné. Az is felröppent, hogy Alonso már aláírt a csapattal, miután a Honda visszautasíthatatlan ajánlatot tett neki, míg mások a hétvégén következő Japán Nagydíjra várják a fordulatot.


A legfrissebb hírek viszont arról szólnak, hogy Alonso talán mégsem siet annyira az átigazolással, az olasz Corriere dello Sport szerint ugyanis a Honda készülő V6-os erőforrásával komoly gondok vannak. A lap úgy tudja, hogy a japánok három hónapos lemaradásban vannak a fejlesztéssel, még a Renault idei problémáinál is nagyobbak a bajok.
A szintén olasz Autosprint értesülése szerint a Honda motorja egyszerre fogyaszt túl sokat és ad le kevés erőt. “Cég minden követ megmozgat a felzárkózáshoz, hatalmas pénzeket öl a feladatba és Japán-szerte mozgósítja a szakembereket” – írja a lap.
Ha Alonso mégis aláírt mostanra, és a fenti hírek is igazak, a spanyol cseberből vederbe kerül – a Ferrari után a McLarennel küszködhet majd a pályán.

Kommentek

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.