Ferrari: Az elnök is elismerte a pilótaproblémát

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.09.29. 12.30

Most már a Ferrarinál sem titkolják, hogy a csapat 2015-ös felállása egyáltalán nem biztos. Fernando Alonso jövője teljesen homályos.

Míg három hete még arról hallhattunk, hogy Fernando Alonso és a Ferrari is minden pletykát és találgatást cáfolva az együttmaradást hangsúlyozta, az elmúlt egy hétben maximális fordulatra kapcsoltak a pilótapiaci spekulációk.
A kétszeres bajnok év végi távozása valós lehetőségnek tűnik, az összes szakértő, bennfentes, újságíró egyetért ebben, az viszont mindenki számára homályos, mit is hoz a jövő.


Felmerült a Red Bull-os Vettel-Alonso csere, az is, hogy a spanyol visszatér egykori csapatához, a ma Lotus néven futó egykori gyári Renault-hoz, a legvalószínűbbnek pedig a McLaren-Hondához való igazolás látszik – egyesek már szerződésről is tudnak.
A Ferrari nemrég kinevezett új elnöke, Sergo Marchionne is változtatott az először megfogalmazott álláspontján, mára ő sem biztos a közös folytatásban. A Fiat/Ferrari-vezér elismerte, hogy Alonso és a májusban kinevezett új csapatfőnök, Marco Mattiacci kapcsolata mélypontra jutott a szingapúri hétvégén.
“Ezzel a problémával most nem foglalkozom, ez Mattiacci ügye, és majd október 13. után beszélünk róla” –  utalt arra, hogy hivatalosan akkor veszi át a Ferrari irányítását. “De meg tudom erősíteni, hogy létező probléma a pilótakérdés, azonban a döntés elsősorban azon múlik, mit akarnak a versenyzők.”
A korábbi hírek szerint a hétvégi Japán Nagydíjon, a Honda pályáján, Szuzukában végleg eldőlhet, hogy Alonso marad vagy megy.

Kommentek

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

Újjászületett a nyolcvanas évek egyik legfurcsább járműve

Sir Clive Sinclair fekvő robogója, a kultikus, de életképtelen C5 valamivel praktikusabb formában térhez vissza. Az Iris Sinclair unokaöccsének a munkája.

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

F1: 2020-ig maradnak a Mercedes-főnökök

A Mercedes-csapat két vezetője, az elnök Niki Lauda és a csapatfőnök Toto Wolff szerződést hosszabbított.

Tíz dolog, ami mindig legyen az autódban

Ha nem csak a boltba szaladunk el vagy a szomszéd településre, akkor nem árt, ha ez a tíz dolog bent van az autóban, így nem érhet minket túl sok meglepetés.

F1: Hamilton nem akar nyílt lapokkal játszani

Lewis Hamilton azt kérte a Mercedestől, hogy hagyjanak fel a pilóták vezetési adatainak megosztásával, szeretné, ha megtarthatná a titkait.

Komoly baj van a magyar jogosítványok megújításánál

Nem minden háziorvos végzi el az alvászavar szűrővizsgálatát a jogosítványok megújításakor, holott erről 2015 óta jogszabály rendelkezik.

Folyik a benzin a BMW villanyautójából

Átfogó visszahívást kezdeményezett a BMW az USA-ban, vélhetően globális folytatása is lesz az ügynek. Az i3-as városi villanyautók hatótávolság-növelőjével van gond.

Beelőzi a BMW M5-öt az Alpina B5!

Az új generációs BMW 5 sportverziója még távolról sincs kész, a márka legfőbb tunere, az Alpina azonban heteken belül bemutatja a maga M5-gyilkosát.

Ford egy BMW és egy Mercedes ellen

Három vadorzó turbómotorral, 500 Nm körüli nyomatékkal. BMW M2, Ford Focus RS, Mercedes A 45 AMG: melyik a leggyorsabb, a legszórakoztatóbb, vagy egyszerűen a legjobb?

Ezek a világ leginkább tiszteletre méltó autógyártói

A Fortune magazin évről évre felállítja az ötven leginkább nagyra becsült nagyvállalat globális rangsorát. Az autógyártók nem képviseltetik magukat nagy számban.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.