F1: Ecclestone lekapzsizta a csapatokat

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.09.25. 16.30

Bernie Ecclestone szerint lehetséges csökkenteni a Forma-1-es jegyárakat, de csak akkor, ha a csapatok kisebb részesedést kérnek a jogdíjakból.

Bernie Ecclestone szerint lehetséges csökkenteni a Forma-1-es jegyárakat, de csak akkor, ha a csapatok kisebb részesedést kérnek a jogdíjakból. Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke pár napja szólalt fel a nézőűző magas jegyárak ellen, elismerve, hogy a promóterek kényszerpályán mozognak: drágán kell adniuk a belépőket, ha ki akarják termelni az Ecclestone által kért magas versenyrendezési díjat.


“Arról is beszélt, hogyan lehetne csökkenteni a jegyárakat?” – tette fel a költői kérdést Ecclestone, amikor Wolff kérésével szembesítették. “Azt üzenem neki, hogy kérjenek kevesebbet a versenyzésért, és akkor mi is csökkenteni tudjuk a költségeket.”

“Az a probléma, hogy valójában a csapatoknak gyűjtjük a pénzt. A promóterektől beszedett bevétel hetven százaléka a csapatoknál landol.” Ecclestone szerint egyébként sem a magas jegyárak tartják vissza elsősorban a nézőket.

“Annyi a lehetőség, a sportban is, hogy nincs ember, akinek mindenre van ideje. Mindenhol van egy kis visszaesés, így a promótereknél is.”

Kommentek

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

F1: Ilyen, amikor Verstappen nagyon hülyén néz ki

A Red Bullnál Mikulás-napi rendezvény volt december 6-án, Max Verstappennek sikerült hülyét csinálnia magából.

F1: A pechvogel is jelentkezett a Mercinél – videó

A Forma-1 történetének egyik legmókásabb balesetét produkáló japán sereghajtó, Taki Inoue is bejelentkezett Nico Rosberg mercedeses üléséért.

Keresztbe vágva jön az Alpine

Megérkezett az első gyári videó a Renault jövőre érkező sportkocsijáról, a hátsókerekes Alpine A120-ról.

F1: Ferrari-uralmat a Mercedesé helyett!

Monisha Kaltenborn, a Sauber csapatfőnöke szerint jobb lenne, ha a Ferrari, és nem a Mercedes lenne egyeduralkodó a Forma-1-ben.

Hamilton: Furcsa dolgok történtek a Mercedesnél

Lewis Hamilton nem áll le a célozgatásokkal, az angol szerint különös dolgok is történtek idén a Mercedesnél.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.