A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) a Szingapúri Nagydíj előtt korlátozta a csapatok és a versenyzők közti rádiókommunikáció tartalmát, betiltották a vezetési tanácsok küldését.


Mivel a műszaki információk kis alkudozás után kikerültek tilalmi halmazból, jó néhány csapat technikai tanácsokba burkolta a vezetési instrukcióit – a McLaren szerint a Red Bull például elég otrombán tette ezt Daniel Ricciardo esetében.
A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner szerint nincs igazuk, az ausztrál pilótának tényleg műszaki gondjai voltak, az üzeneteik pedig nem sértettek szabályt:
“Danielnél alapvetően az akkumulátorral volt gond, nem adta le az energiát. Beszéltünk Charile-val (Whiting, versenyigazgató) is, elmondtuk neki, hogy Danielnél megbízhatósági problémák léptek fel és azért kértük,hogy kerülje el a kerékvetőket, mert amúgy károsodott volna az akkumulátor” – magyarázta az Independentnek.
 
“Egyszerűen csak meg kell találni az egyensúlyt a rádiózással” – tette hozzá.