Rosberg: A francba!

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.09.20. 16.25

Lewis Hamilton nem számított arra, hogy a Mercedest ennyire megszorongatják a szingapúri időmérőn. Az első három nyilatkozatai.

Lewis Hamilton (1.): “Mindig az a terv, hogy a végén én legyek az elején, de nem mindig jön össze. Most igen. Elég izgalmas edzés volt, nem vártam, hogy ilyen közel lesznek hozzánk a többiek. A Q1 és Q2 a Ferrari vezetésével nagy meglepetés volt, de örülök, hogy ez lett a vége, ez a csapatnak remek eredmény. Az első kanyarban rögtön blokkoltam a kerekeket, akkor azt gondoltam, annyi a körnek, de később sikerült ledolgoznom ezt a hátrányt. Legalább 15 századot veszítettem ott. A csapat nagyon jó munkát végzett, itt számít a leszorító- és a motorerő is, büszkék lehetünk erre az eredményre. A hétvége előtt volt feltételezésünk a gumikról, de a hosszú etapokon elég nagyok voltak a különbségek a keverékek között. Emiatt nehéz lesz a verseny, de a nézők számára izgalmas lesz.”

Nico Rosberg (2.):
“A rádión valóban azt mondtam, hogy a francba, mert úgy éreztem, megcsinálhattam volna. Ha visszagondolok a körömre, ez a hét ezred semmi. Lewis természetesen megérdemli a pole-t, nagyszerű munkát végzett, a verseny pedig hosszú lesz, még nem dőlt el semmi. Jobb lett volna elöl lenni, de a második hely sem rossz. Az időmérő előtt kicseréltük a fékeket, az első elfékezésem amiatt volt, hogy a másikkal szoktam hozzá a kör ritmusához. Nem gondoltam volna, hogy ennyire más lesz. Az autó egyensúlya is megváltozott, sokkal több lett a tapadás hátul, sok mindent kellett átállítani.”

Daniel Ricciardo (3.):
“Ígéretes a helyzet. Úgy vágtunk neki ennek az időmérőnek, hogy ha két-három tizeden belül leszünk, akkor lehet keresnivalónk. Ennél közelebb kerültünk a Mercedeshez, úgyhogy örülök a mai napnak. Sokat fejlődött a pálya az időmérő alatt, kifejezetten élvezetes volt vezetni. Van egy pár haverom itt, és biztos sokan mások, akiket nem ismerek, de végül is elég közel van Ausztrália. Remélem, holnap a dobogóról nézhetek le a szurkolóimra.”

Kommentek

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Idő előtt lelepleződött egy újabb Forma-1-es

Az autóbemutatót csak holnap tartják, de az amerikai Haas-csapat már szombaton filmezett Barcelonában. Lebukott a 2017-es autó.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

F1: Verstappenék megkapták az új egyenruhát

Az autóra még holnapig várni kell, de a Red Bull versenyzői már megmutatták, mit viselnek majd a volánnál. Így fest Daniel Ricciardo és Max Verstappen új overallja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.