F1: Massa az első háromról álmodozott

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.09.20. 17.50

Ahhoz képest, hogy a Williams a pénteki szabadedzéseken mennyire elveszettnek tűnt, Felipe Massa a Q3-ban az első gyors körök után az első helyen állt.

Ahhoz képest, hogy a Williams a pénteki szabadedzéseken mennyire elveszettnek tűnt, Felipe Massa a Q3-ban az első gyors körök után az első helyen állt. A brazil végül hatodik lett, úgy érzi, az első háromba beférhetett volna.


“Úgy gondolom, jól ment az edzés” – mondta Massa. “Amikor a Q3-ban, az első gyors köröm után az első helyen álltam, azt gondoltam, benne lehetek az első háromban. Az világos volt, hogy a pole-t nagyon nehéz lenne megszerezni, de sose lehet tudni.”

“Sajnos, végül az első háromból is kicsúsztunk, mert a többiek többet javultak, mint amire számítottam, én meg szinte semmit. De elégedett vagyok, szerintem jó időmérő volt számunkra. Holnap valószínűleg a Ferrarival csatázunk majd, de ez a pálya nem igazán fekszik nekünk. Azért jó lenne mindkét autójukat megelőzni, de a verseny hosszú lesz, nehéz lesz célba érni.”

Valtteri Bottas ezúttal elmaradt csapattársa idejétől, a finn a nyolcadik helyről indulhat. “Az utolsó körömben hibáztam, blokkoltam az első kerekeket, amivel sok időt veszítettem” – fogalmazott a finn. “Ha nincs ez a hiba, néhány hellyel előrébb végezhettem volna, de a lényeg az, hogy holnap menjen minden jól. Hosszú és kemény verseny lesz, a dobogó most messzinek tűnik, de sok minden történhet.”

Kommentek

Zseniális vagy haszontalan ez a kreatív ötlettel feldobott ablaktörlő?

Télen áldás a tökéletes működő ablaktörlő, de ennek elérése nem egyszerű feladat. Ez a furcsa rendszer a jegesedés ellen küzd, többet erővel, mint ésszel.

Durva robbanásra képes a fagyban kocsiban hagyott kóla

Aki nem akar tetőkárpitra fagyott cukros löttyel szembesülni, az jobb, ha nem hagy éjszakára a kocsiban dobozos üdítőt.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.