F1: Alonso a fellegekben az ötödik helytől

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.09.20. 17.15

A Ferrari kis híján meglepetést okozott a szingapúri időmérőn, de a csapatnak végül meg kellett elégednie az ötödik és hetedik hellyel. Nincs nagy szomorúság.

A Ferrari kis híján meglepetést okozott a szingapúri időmérőn, de a csapatnak végül meg kellett elégednie az ötödik és hetedik hellyel. Fernando Alonso azonban csak minimális különbséggel, öt ezreddel maradt el a negyedik helytől, az elejétől sem volt messze, és Kimi Räikkönen is előrébb végezhetett volna, ha nem az utolsó gyors köre előtt krepál be az autója.


“Ezen a hétvégén végig versenyképesnek éreztem magunkat” – kezdte Alonso. “A szabadedzéseken gyorsak voltunk, és ugyan jött egy kis visszaesés ismét az időmérőn, ez az ötödik hely messze biztatóbb, mint általában. Jól látható az időkből, hogy közel voltunk az első helyhez.”

“Nagyon elégedett vagyok, az autónk a versenyen is jó lesz. Ha egy jó rajttal sikerül előzni néhányat, megcélozhatjuk a dobogót is. Végezhettünk volna előrébb is, de kicsik voltak a különbségek, de a versenyen bőven lesz időnk a javításra. Nagyon örülök, hogy versenyképesebbek vagyunk, mint Monzában, remélem, hogy a futam után is lesz minek örülnöm. Kicsit furcsa, hogy az élmenőkkel harcolhatunk, sajnos nem vagyunk ehhez hozzászokva.”

Kimi Räikkönen érthetően nem lelkendezett amiatt, hogy a döntő pillanatban romlott el a Ferrarija. “Elektronikai hiba miatt kellett félreállnom” – mondta a finn. “Még nem tudjuk, mi okozta a hibát, de remélem, hogy nincs nagy gond. Az feltétlenül jó hír, hogy nem a motorral volt gond.”

“Jó időmérőt zárhattam volna, megvolt a tempóm és az autóm is jó volt, így most egy kicsit csalódott vagyok, de a versenyen előreléphetek. Kifejezetten biztatóak a hétvégi eredményeink, bízom benne, hogy a technika is végig bírja majd.”

Kommentek

Melyik a jobb zöld rendszámos luxus-SUV?

400 lóerő körül rendszerteljesítmény, kényeztető felszereltség és papíron 2 liter körüli átlagfogyasztás: az Audi Q7 e-tron 3,0 TDI quattro vagy a Volvo XC90 T8 Twin Engine AWD egyesíti hatékonyabban két világ előnyeit?

A nők vagy a férfiak cserélnek hamarabb gumit?

Az idén, október végéig, 1,9 százalékkal nőtt a téli gumiabroncs-piac a tavalyi év azonos időszakához képest Magyarországon, közép-európai szinten 6,4 százalékos növekedést mértek.

Többet keresnek majd a kecskeméti Mercedes gyárban dolgozók

Sztrájk is volt a kecskeméti Mercedes gyárban, mostanra azonban sikerült megállapodnia a szakszervezetnek, így jövőre 10 százalékkal nőhet a dolgozók alapbére.

Jégre hajtott a Toyotás, a többit magadtól is kitalálod

Nincs év jégbe szakadó autósok nélkül, az idei tél is meghozta az első terepjáróst, aki egy befagyott tavon kereste az izgalmakat.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

Zseniális vagy haszontalan ez a kreatív ötlettel feldobott ablaktörlő?

Télen áldás a tökéletes működő ablaktörlő, de ennek elérése nem egyszerű feladat. Ez a furcsa rendszer a jegesedés ellen küzd, többet erővel, mint ésszel.

Durva robbanásra képes a fagyban kocsiban hagyott kóla

Aki nem akar tetőkárpitra fagyott cukros löttyel szembesülni, az jobb, ha nem hagy éjszakára a kocsiban dobozos üdítőt.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.