F1: Alonso rendesen bepipult

Elege van a pletykákból

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.09.18. 16.30

Fernando Alonso éles hangon kelt ki a pletykákat terjesztő média, főleg az olasz sajtó ellen. Elege van a jövőjéről szóló spekulációkból.

Bár a közelmúltban Fernando Alonso, valamint a csapatfőnök Marco Mattiacci és az új elnök, Sergio Marchionne is kijelentette, hogy a spanyol – és Kimi Räikkönen is – marad a Ferrarinál, a korábbi mclarenes pletykák után az olasz Sky Sports a héten azt dobta be, hogy Alonso 2015-re a Red Bullhoz megy, helyet cserél a Maranellóba érkező Sebastian Vettellel.
A Red Bull még aznap cáfolta a híresztelést, a Szingapúri Nagydíj csütörtöki sajtónapján pedig Alonso is megszólalt, a helyszíni beszámolók szerint kimondottan dühösen reagált a témára:


“Semmi bejelenteni valóm nincs most, a pletykák megint csak Olaszországból indultak, ami azért elszomorító. Igyekszünk egységesek maradni, és a lehető legtöbb pontot gyűjteni, elmegyünk a srácokkal vacsorázni, focizni, igyekszem a lehető legjobb légkört fenntartani. Ezek az újra és újra, Olaszországban felbukkanó pletykák, szándékos zavarkeltések viszont nem segítenek, nem tesznek jót a csapatnak. Ha egyszer tényleg kinyitom a számat, néhányan nagyon nem fognak örülni!” – mondta a kétszeres világbajnok, akinek 2016 végéig van szerződése a Ferrarival.
“Az elmúlt 13 hónapban folyamatosan a jövőmről kellett nyilatkozgatnom, pedig semmi újat nem tudok mondani. Elszomorító, hogy mindig Olaszországból indulnak ezek. Egy bizonyos okból jönnek elő ezekkel, pedig ez árt a Ferrarinak. Egységes csapatra van szükségünk. De azt hiszem, sejtjük az okokat, talán egy nap el is mondjuk majd.”
A Ferrari mostanra a konstruktőri bajnokság 4. helyére csúszott, a Williams is megelőzte az olasz csapatot, a vezető mérnök, Pat Fry pedig a héten már arról beszélt, hogy mostantól a versenyhétvégéken 2015-re tesztelnek. Alonso azt mondja, még nem írták le 2014-et.


“Egyáltalán nem. Ez itt a Ferrari, sokkal több egy hétköznapi csapatnál. Akár a Williams előtt, akár a Williams mögött állunk, az utolsó körig hajtani fogunk. Továbbra is sok pontot lehet még szerezni, van még lehetőség a felzárkózásra. Spa és Monza nem kedvezett nekünk, a Williams pedig jól dolgozott, de most már olyan pályák következnek, amik egy kicsit jobban feküdhetnek nekünk. Bízom benne, hogy az idény végén a Williams előtt lehetünk!” 

Kommentek

Lemondott a világ egyik legbefolyásosabb autóipari vezetője

Carlos Ghosn a Renault-fúzió óta vezeti a Nissant, de áprilistól másnak adja át helyét a japán vállalat vezérigazgatói posztján.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Logan MCV Stepway: terepkombi a Daciától

A Sandero, a Dokker és a Lodgy után egy igazi terepkombival bővült a Dacia Stepway életmódcsaládja.

Alternatív üzemanyagot talált fel egy pécsi férfi? Nem, csak bosszúra szomjazott

Egyszerű bosszú vezérelte a férfit, aki mosóport és vajat öntött a szomszéd autójába. Zavarta a gyerekek zajongása.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

Itt az új Suzuki Wagon R

Két kivitelben mutatta be új törpeautóit a Suzuki. A japán piac legtakarékosabb mikroegyterűi automata vészfékrendszerrel és távfényaktiválással érkeztek a piacra.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

F1: Vettel még nem ábrándult ki a Ferrariból

Sebastian Vettel azt mondja, a tavalyi, nem túl fényes idény után is hisz még a Ferrariban – előbb-utóbb csak bajnokok lesznek együtt.

Kívül-belül megújult a Škoda Rapid

Friss formavilág, xenon fényszórók, fedélzeti wifi, modernizált kezelőszervek és új motor a Škoda köztes modellcsaládjában.

Off-road buszokon járhatnak iskolába a gyerekek

Az Iveco iskolabuszok eltérnek az amerikai változatoktól, ugyanakkor jól boldogulnak terepen és még mozgáskorlátozott gyerekek szállítására is alkalmasak.

F1: Labdába sem rúgnak idén a kisebb csapatok?

A Renault főnöke szerint a 2017-es Forma-1-es idény újabb fegyverkezési versenyt hoz, ami még esélytelenebbé teheti a független kis- és középcsapatokat.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.