F1: Mélyre kell ásnia a McLarennek, ha jót akar

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.09.16. 15.30

Eric Boullier, a McLaren versenyigazgatója szerint nagyon rá kell pörögnie a csapatnak az utolsó hat versenyre, minden pontra szükség lesz.

Eric Boullier, a McLaren versenyigazgatója szerint nagyon rá kell pörögnie a csapatnak az utolsó hat versenyre, minden pontra szükség lesz. A wokingiak jelenleg egyetlen ponttal előzik meg a konstruktőri versenyben a Force Indiát. “A tengerentúli szakasz rajtja jelzi, hogy a fináléhoz érkezett a bajnokság” – mondta Boullier.


“Itt az idő, hogy mélyre ásson az egész csapat, a most megszerzett lendületet a téli szünetre és a jövő év elejére is átvihetjük. Ez fontos szakasz lesz mindenkinek, érdekes lesz látni, hogyan változnak az erőviszonyok a nagy leszorítóerejű pályákra visszatérve.”

“Olaszországban volt néhány fantasztikusan szoros csatánk, őszintén remélem, hogy ez Szingapúrban is folytatódik” – fogalmazott Jenson Button. “Nem ez a legkönnyebb pálya, de szerintem Monza is mutatta, hogy az új szabályoktól jobb lett a versenyzés. Folyamatosan fejlesztjük az autót, úgy érzem, képesek leszünk megtartani a Monzában szerzett lendületet.”

Kevin Magnussen egész évben a szingapúri futamra várt. “Még soha nem vettem részt éjszakai versenyen, különleges hétvége lesz a mostani számomra” – így a dán. “Fizikailag nagyon kemény lesz, majdnem két óra a verseny, és a körben nem nagyon lehet lazítani. Érdekes lesz a rádiótilalom hatása, az ilyen azonnali változtatások mindig trükkösek. Bízom benne, hogy azért mindenre találunk megoldást.”

Kommentek

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. Az európaiak egészségével szórakoznak a buherálók.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

F1: Stúdiófotókon a Mercedes új autója

A Mercedes szombaton stúdiófotókon is megmutatta csütörtökön leleplezett 2017-es autóját, a W08-ast.

Cristiano Ronaldo meghajtotta az új Bugattit

A Bugatti személyesen kínálta meg Christiano Ronaldot egy tesztvezetéssel, hogy megtapasztalja, milyen is az új Chiron.

Faágakat és szemetet állítanak a frissen javított kátyúkba Solymáron

Eszementek egy maréknyi csoportja tette pillanatok alatt tönkre a kijavított kátyúkat Solymáron.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.