F1: Brawn nem tárgyal a Ferrarival

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.09.12. 09.30

A Ferrari korábbi technikai igazgatója, Ross Brawn nem tárgyal az olasz csapattal a visszatérésről, legalábbis egyelőre.

A Mercedestől a 2013-as idény után távozott, azóta pecázgató Ross Brawn ferraris visszatérése már az addigi csapatfőnök Sefano Domenicali áprilisi lemondásakor felmerült, majd a maranellóiak új főnöke, Marco Mattiacci nem olyan rég beszélt arról, hogy szívesen látnák a sztármérnököt.
A Ferrari-elnök Luca di Montezemolo lemondása után természetesen újra forgó Brawn neve, hiszen kérdés, hogy az F1-es tapasztalattal nem rendelkező FIAT-vezér Sergio Marchionne és az autókereskedő Mattiacci mellett ki lesz az, aki szakmailag képes irányítani az élre visszatérni vágyó olasz gárdát.


A német Auto Motor und Sport kérdésére az angol szakember azt mondta, egyelőre egyáltalán nem téma a Ferrari:
“Idén egészen más az életem, és jól is érzem magam. Nem áll szándékomban teljes állásban visszatérni. Azt hiszem, pillanatnyilag amúgy sem lenne helyem a Ferrarinál vagy bármelyik másik csapatnál” – kezdte az angol.
A májusi maranellói látogatásom tisztán magánjellegű volt. Felmerült a mi lenne ha kérdése, de egyáltalán nem komolyan. Mivel nem tárgyalunk, nem is foglalkoztam ezzel a dologgal.”
“Adjunk időt Marco Mattiaccinak, hogy megmutathassa, mire képes. Nem vagyok kapcsolatban a Ferrarival és nem keresek újabb Forma-1-es állást. Soha ne mondd, hogy soha, hiszen sosem lehet tudni, milyen lehetőségek adódhatnak, de jelenleg a Forma-1-en kívüli dolgok foglalkoztatnak, olyasmik, amikre előtte sosem volt időm.”

Kommentek

Százszámra gyártanák az elektromos buszokat a lengyelek

2025-től évente ezer buszt gyártanának Lengyelországban. Ennek alapjait most fektethetik le a lengyelek.

Kiderült, hol vannak a legdurvább dugók

A Los Angeles-i autósok vesztegeltek az utakon legtöbbet torlódások miatt 2016-ban a világon: fejenként 104 órát ültek dugókban.

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

Újjászületett a nyolcvanas évek egyik legfurcsább járműve

Sir Clive Sinclair fekvő robogója, a kultikus, de életképtelen C5 valamivel praktikusabb formában térhet vissza. Az Iris Sinclair unokaöccsének a munkája.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-es idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

Elegáns lett a legújabb Forma-1-es autó

A Sauber-csapat megmutatta 2017-es Forma-1-es modelljét, a C36-ost. A svájci alakulat jubileumi festéssel ünnepli 25. F1-es idényét.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

F1: 2020-ig maradnak a Mercedes-főnökök

A Mercedes-csapat két vezetője, az elnök Niki Lauda és a csapatfőnök Toto Wolff szerződést hosszabbított.

Tíz dolog, ami mindig legyen az autódban

Ha nem csak a boltba szaladunk el vagy a szomszéd településre, akkor nem árt, ha ez a tíz dolog bent van az autóban, így nem érhet minket túl sok meglepetés.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.