F1: A Ferrari-vezér orrára koppintottak

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.09.08. 10.35

A Ferrari anyacége, a Fiat vezére nem vette jó néven Luca di Montezemolo kelleténél önteltebb nyilatkozatát. Sergio Marchionne üzent: mindenki lecserélhető.

Annak ellenére, hogy tavasz óta keringenek a pletykák Luca di Montezemolo Ferrari-elnök távozásáról, az olasz cégvezér szombaton magabiztosan, már-már dacosan arról beszélt Monzában, hogy nem megy sehova, sőt további három évig marad.


A monzai nyilatkozat kicsit sérthette a Ferrari anyacége, a Fiat vezére, Sergio Marchionne fülét, ugyanis vasárnap elég keményen helyretette Montezemolót. Több alázatot, jobb Forma-1-es eredményeket vár.
“Montezemolo nyilatkozata olyan benyomást kelt, mintha ő a szabályok felett állna. A Ferrari a Fiat egyik leányvállalata, de természetesen a termék- és piaci pozicionálás miatt egy bizonyos szintű önállóság kívánatos. Azonban én, ahogy sokan mások is, a cég szolgálatában állunk. Ha a cég úgy dönt, akkor bizony változások lesznek” – mondta az olasz Autosportintek. 
“Az utcaiautó-részleg üzleti eredményeihez gratulálok, Luca nagyszerű munkát végzett. A dolog másik fele viszont a sportrészleg irányítása. A Ferrari azért van a Forma-1-ben, hogy győzzön. Régi szurkoló vagyok, ezért fájdalmas látni a mostani helyzetet: a világ legjobb pilótái, nagyon jó mérnökök, de 2008 óta nincs bajnoki cím.” 
“Kulcsfontosságú, hogy a Ferrari egyet jelentsen a győzelemmel a Forma-1-ben, és ez nem alku tárgya, ez egy egyértelmű cél, bármi más elfogadhatatlan. Nem a hetedik vagy tizenkettedik helyen akarom látni magunkat. Az elnökcsere most nincs a terveim között, de mindenki lecserélhető” – összegzett Marchionne.

Kommentek

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

Egyre népszerűbb Oroszországban a Kamaz

Az orosz gyártó 2016-ban tovább növelte piaci részesedését. A legkeresettebb modellek között szinte csak Kamaz gyártmányokat találunk.

Hajmeresztő, mire képes 1 perc alatt az új Bugatti

Nem csak felgyorsul 400 km/órás sebességre a Bugatti Chiron, hanem meg is áll majd. Mindezt egy percen belül.

Őrült hod rod lett a pusztulásra ítélt Porsche 911-esből

Alaposan átszabták amerikai mintára ezt a Porsche 911-est, a laposabb és hiányosabb kasztniba Chevrolet V8-as motor került.

Legendás francia filmet forgatott újra a Ford

40 éves filmet forgatott újra a Ford modern formában és egy piros Mustanggal a főszerepben.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.