F1: Ricciardo jól mulatott, Vettel berágott

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.09.07. 16.20

Daniel Ricciardo rajtja rosszul sikerült az Olasz Nagydíjon, visszaesett a 12. helyre, de a kerékcserék után, a kemény gumikon elképesztő előzéssorozatba kezdett.

Daniel Ricciardo rajtja rosszul sikerült az Olasz Nagydíjon, visszaesett a 12. helyre, de a kerékcserék után, a kemény gumikon elképesztő előzéssorozatba kezdett. Az ausztrál folyamatosan ment el ellenfelei mellett, szokás szerint levadászta Sebastian Vettelt is, és volt olyan pillanat, amikor 362 km/h-val – a gyenge Renault-motor ellenére – az övé volt a legnagyobb végsebesség. Ricciardo végül ötödik lett.


“Jó móka volt” – lelkendezett az ausztrál. “A rajt nem úgy alakult, ahogy terveztük, de nyugodtak maradtunk, és egész jól mentettük a helyzetet. A verseny a vége felé pörgött fel igazán, az előzések gondoskodtak róla, hogy végig molyogni tudjak.”

“Nagyon jónak éreztem a fékeket, ez pedig sokat segít ezen a pályán. A rajt után tudtuk, hogy valamit ki kell találnunk, már akkor éreztem, hogy szórakoztató lehet ez a futam.”

“Az előnyöm nagyjából hatvan pont Sebastiannal szemben. Jó lenne, ha simán gyorsabb lennék nála, és nem lenne szükség csapatutasításokra, de a következő pályák elvileg kedveznek nekünk. Ha lehet esélyünk a Mercedes ellen, bármilyen döntést meg fogunk hozni.”

Vettel csalódottan nyilatkozott. “Elég bosszantó ez az eredmény” – mondta Vettel. “Imádom, amit csinálok, de nem azért vagyok itt, hogy negyedik, ötödik vagy hatodik legyek. A hátrányunk óriási, egy perc a többi autóhoz képest. Keményen kell dolgoznunk, és akkor csökkenthetjük ezt a különbséget. Ma ennyit tehettünk a pontok szempontjából.”

FRISS HÍR! – Büntetés, hátrasorolás az Olasz Nagydíj után

Kommentek

Százszámra gyártanák az elektromos buszokat a lengyelek

2025-től évente ezer buszt gyártanának Lengyelországban. Ennek alapjait most fektethetik le a lengyelek.

Kiderült, hol vannak a legdurvább dugók

A Los Angeles-i autósok vesztegeltek az utakon legtöbbet torlódások miatt 2016-ban a világon: fejenként 104 órát ültek dugókban.

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

Újjászületett a nyolcvanas évek egyik legfurcsább járműve

Sir Clive Sinclair fekvő robogója, a kultikus, de életképtelen C5 valamivel praktikusabb formában térhet vissza. Az Iris Sinclair unokaöccsének a munkája.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-es idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

Elegáns lett a legújabb Forma-1-es autó

A Sauber-csapat megmutatta 2017-es Forma-1-es modelljét, a C36-ost. A svájci alakulat jubileumi festéssel ünnepli 25. F1-es idényét.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

F1: 2020-ig maradnak a Mercedes-főnökök

A Mercedes-csapat két vezetője, az elnök Niki Lauda és a csapatfőnök Toto Wolff szerződést hosszabbított.

Tíz dolog, ami mindig legyen az autódban

Ha nem csak a boltba szaladunk el vagy a szomszéd településre, akkor nem árt, ha ez a tíz dolog bent van az autóban, így nem érhet minket túl sok meglepetés.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.