F1: Alonso sakkban tartja a pilótapiacot?

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.09.05. 14.00

Noha papíron mindhárom élcsapat, a Ferrari, a Mercedes és Red Bull pilótáinak van szerződése 2015-re, a pilótapiac az idén még a feje tetejére állhat.

Noha papíron mindhárom élcsapat, a Ferrari, a Mercedes és Red Bull pilótáinak van szerződése 2015-re, a pilótapiac az idén még a feje tetejére állhat. A McLarenhez jövőre visszatér a Honda, a japánok pedig legalább egy csúcspilótával szeretnének nekivágni a közös munkának, ezért eurótízmilliókat sem sajnálnak.


A Honda egyik kiszemeltje Fernando Alonso, aki ugyan utalt már rá, hogy szeretne a Ferrarinál maradni, hivatalosan nincs szó biztos folytatásról. Romain Grosjean szerint, aki nagyon szeretne eligazolni a Lotustól, egyenesen a kétszeres bajnok spanyol a pilótapiac kulcsa, ha ő mozdul, nagy változások lehetnek.

Jenson Button szerint ugyanakkor nem Alonso, hanem a Honda érkezése miatt éppen a McLaren pilótái az átigazolási piac kulcsfigurái. “Nem hinném, hogy Alonso lenne a kulcs” – fogalmazott Button. “Romain megjegyzése meglepett, mert úgy érzem, hogy Kevinnel együtt mi vagyunk a központi figurák.”

Buttont összességében nyugtalanítja, hogy nem világosak a McLaren tervei, de így van ezzel Kevin Magnussen is. “Természetesen mindannyian szeretnénk, ha még egy kicsit jobbak lehetnénk, de mindenki a legjobbját adja” – utalt Magnussen az idei szezonra. “Még javulhatunk, minden egyes nap az előrelépésért dolgozunk. Nem adjuk fel.”

“Ami a jövő évet illeti, nem a legjobb, hogy nem tudom, mi lesz velem. Az egyetlen, amit jelenleg tehetek, hogy a legjobb tudásom szerint segítem a csapatot. Hiszem, hogy a McLaren vissza tud jutni a csúcsra, és ebből én is ki akarom venni a részem.”

A McLaren nemcsak Alonsónak, hanem Sebastian Vettelnek is ajánlatot tett, a négyszeres bajnok pedig állítólag gondolkodik az átigazoláson. Egyes hírek szerint Vettel versenyképességre vonatkozó garanciákat kért a McLarentől.

“Nem ez az első alkalom az elmúlt évekből, hogy innen-onnan megkörnyékeznek” – nyilatkozta Vettel. “Ez remek dolog, de nem az én stílusom, hogy ezekről nyilvánosan beszéljek. Spában amúgy azt hallottam, hogy már alá is írtam három évre, 150 millió fontért. Kérdeztem is, hogy hol van egy toll, azonnal aláírom, de sajnos mégsem jelentkezett senki.”

Mindennek a tetejébe a Mercedes is fontolgatja, hogy szétválasztja a Lewis Hamilton, Nico Rosberg párost. “Ha nem tudjuk kézben tartani kettejük kapcsolatát, akkor lépnünk kell” – idézte Toto Wolff csapatfőnököt a BBC. Ha valakinek mennie kell, az csakis Hamilton lehet, mert Rosberggel nemrég hosszabbított szerződést az alakulat. A McLaren egészen véletlenül a csapat nevelésének számító Hamiltonnak is kézenfekvő választás lenne.

Kommentek

Itt az első Halálos iramban 8 videó

Ez a rövid beharangozó megmutat néhány képkockát a Halálos iramban 8-ból.

Vérlázító pofátlanság az útdíjszolgáltatónál

Egy kiszivárgott levelezés szerint a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. csak azért engedett el egy büntetést, mert a szabálytalankodó testvére a cégnél dolgozik.

Rákaptak a magyarok a villanyautókra

Az állami támogatás nyomán megnőtt az érdeklődés az elektromos autók iránt, de idén várhatóan már nem sok, támogatással vásárolt autót helyeznek üzembe.

Nem épített még ilyen autót a Ferrari

A Ferrari saját márkakupájának következő, jubileumi évadára építette meg a 488 Challenge modellt. A mostani az elmúlt huszonöt év legerősebb autója, egyben az első, amely feltöltött motort kapott.

Lefotózta a traffipax? Segítünk!

Átírattuk a rendőrség honlapját, pedig nem akartuk. Csak egy hús-vér rendőrt kértünk.

Szörnyeteggé tuningolt Honda CR-X háromötvenért

A Honda CR-X mára átcsúszott a fehér holló ritkaságú típusok közé, pedig jó tizenöt éve minden diszkó előtt parkolt egy-egy, neonnal a lábtérben, tűzköpő hátsó dobbal tiltásig veretve. Most ezt az érzést kaphatjuk meg 350 ezer forintért.

Nem kerüli ki többé a Mercedes a csirkeadót

Teljes egészében amerikai kezek által összerakott Sprintereket kaphat a jövőben az USA. Legalábbis a következő generációtól kezdve.

F1: A Ferrari szerint nem gyengül a Mercedes

A Ferrari vezetője, Sergio Marchionne szerint a Mercedes nem lesz gyengébb attól, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Kipróbáltuk a legnagyobb Škodát

Ismeretlen terepre merészkedtek a csehek, a Škoda Kodiaq mégis minden részében ismerős. A hétszemélyes újdonságot Mallorca szigetén vezettük először.

F1: “50 százalék”, hogy Alonso megy a Mercedeshez

A McLaren-Honda főnöke szerint kizárt, hogy Fernando Alonso legyen Nico Rosberg utódja a Mercedesnél, a pilóta honfitársa másképp gondolja.

F1: Hamilton megússza a büntit Rosberg miatt

A Mercedes nem bünteti meg Lewis Hamiltont az Abu-Dzabiban történtek miatt. Most más gondjai vannak a csapatnak.

Ez történik az autóddal a hidegben

Nem csak az embernek és egyéb élőlényeknek pokoli az éjszaka, ha mondjuk mínusz tíz fokban kell a szabadban tölteni, a fagy autónak is betesz.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.