F1: Pokoli hétvége vár a Ferrarira

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.09.03. 16.30

A Forma-1-ben ugyan bármi megtörténhet, de a monzai pálya jellege miatt nagyon nehéz hazai hétvégére készül a Ferrari.

A Forma-1-ben ugyan bármi megtörténhet, de a monzai pálya jellege miatt pokolian nehéz hazai hétvégére készül a Ferrari. A sok, nagy motorerőt igénylő gyors egyenes miatt a szokásosnál is nagyobb fölényben lehet a Mercedes, illetve a partnercsapatai, a kevesebb lóerővel gazdálkodó Renault- és Ferrari-motoros istállók főleg csak a szerencsében bízhatnak.


“Ugyanazt kell tovább csinálnunk, mint eddig. Vagyis nyugodtnak kell maradnunk, jó döntéseket kell hoznunk, és persze ki kell használnunk a kínálkozó lehetőségeket” – mondta Marco Mattiacci, a Ferrari csapatfőnöke. “Ebben a szellemben készülünk Monzára is, de természetesen tudjuk, hogy pokolian nehéz dolgunk lesz. Meglátjuk, hogy mit tudunk tenni.”

A Ferrari utoljára 2010-ben nyerte meg az Olasz Nagydíjat, akkor Fernando Alonso lett az első. A technikai igazgató James Allison reménykedik benne, hogy elfogadható hétvégéje lehet a csapatnak. “Vannak különbségek a spái és monzai pálya között, de azért bízunk benne, hogy a belgiumi versenyképességünket át tudjuk menteni erre a futamra is” – fogalmazott Allison.

“Reménykedünk benne, hogy a tengerentúli versenyek előtt lehet egy elfogadható hétvégénk, de tudjuk, hogy a többi pálya karakterisztikája papíron jobban fekszik nekünk. Eltekintve a rajt előtti apró hibától, a spái hétvégén összességében az idei legjobb teljesítményét nyújtotta a csapat, erre szeretnénk rátenni még egy lapáttal.”

Kommentek

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

Keresztbe vágva jön az Alpine

Megérkezett az első gyári videó a Renault jövőre érkező sportkocsijáról, a hátsókerekes Alpine A120-ról.

Hamilton: Furcsa dolgok történtek a Mercedesnél

Lewis Hamilton nem áll le a célozgatásokkal, az angol szerint különös dolgok is történtek idén a Mercedesnél.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.