F1: Alonso nem léphet le a Ferraritól

Ellenkezőleg, szerződést akar hosszabbítani

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.09.03. 12.30

A Ferrari csapatfőnöke cáfolta, hogy a gyenge eredmények miatt Fernando Alonso kibújhatna a szerződéséből. De a spanyol nem is akar menni.

A hét elején felröppent, hogy az amúgy 2016 végéig élő szerződésének eredményekre vonatkozó kitétele miatt Fernando Alonso szabadon távozhat a Ferraritól, szeptember 1-jétől nyitva áll számára az út valamelyik másik csapathoz, például a visszaszerzésére komolyan hajtó McLarenhez.


Alonso már kedden jelezte, hogy ő maga nem gondol ilyesmire, a csapatfőnök, Marco Mattiacci a brit Sky Sportsnak nyilatkozva pedig kerek perec cáfolta, az állítólagos szerződési záradék létét:
“Nem, ezt nem kívánom kommentálni, nem igaz. Nem szeretnék erről beszélni. Én tudom, hogy szerződéseink vannak a pilótáinkkal, értékesek számunkra, és közösen kell dolgoznunk, hogy jobbá tegyük az autót – ez az irányvonal” – mondta a főnök. 
Az elmúlt napok pletykáira reagálva a Ferrari honlapján egy hosszú interjút is megjelentettek Alonsóval, aki újra leszögezte, hogy nem vágyik más csapathoz, sőt már az újabb szerződésén dolgoznak.


“Már egy éve mondogatom, hogy maradni akarok a Ferrarinál, szeretném meghosszabbítani a szerződésemet. Ez a szándékom, és kéthetente, minden futam után elismétlem, de erről nem írnak, sőt, épp az ellenkezőjéről szoktak. Én sosem beszéltem más csapatokról.”
Te is szeretnél szerződést hosszabbítani, a Ferrari is, miért nem történt még meg?
“Már dolgozunk rajta.”
Szóval folyik a munka, és addig is, a mostani szerződés végéig Ferrari-pilóta maradsz?
“Még két évig él a szerződésem, én pedig mindig igyekszem lehűteni a kedélyeket, mindig elmondom, hogy addig maradok, ameddig szükséges. Meglátjuk, mi lesz, de a következő két év nem kérdéses.”


Szükséges? Mihez? A bajnoki győzelemhez? Addig maradsz, amíg újra a csúcsra nem érsz?
“Természetesen a győzelem a legfontosabb, minden sportolónak ez a fő. Ugyanakkor úgy gondolom, hogy más dolgok is adhatnak önbizalmat, és örömöt a munkában, és azt hiszem, a puszta győzelemnél többet is nyújthatok a Ferrarinak. Ez a csapat a szenvedélyről szól, versenyzőként már az itteni munka is büszkévé tesz az eredményektől függetlenül.”
“A legfőbb, hogy kijavítsuk az autó és a csapat hiányosságait, mindent elvégezzünk, amit kell. Mattiacci is osztja ezt a változtatási vágyat, az agresszívebb hozzáállás bevezetését. Ez az újult győzni akarás is vonzóvá teszi számomra a maradást.”

Kommentek

Faágakat és szemetet állítanak a frissen javított kátyúkba Solymáron

Eszementek egy maréknyi csoportja tette pillanatok alatt tönkre a kijavított kátyúkat Solymáron.

Hajszárítóval riogatják a gyorshajtókat egy skóciai faluban

Kreatív csellel imitálnak sebességmérő rendőröket egy kis falu lakói Skóciában. Elegük lett a száguldozó autósokból.

Ilyen hülye miért vezet?

Minden arra utalt, hogy a vonat megállíthatatlanul közeledik, mégis a sínekre hajtott.

Végtelenül egyszerű parkolást szúrt el ez a BMW-s

Két és fél perc tömény parkolási anomália, a végén pedig eljő a kiütéses győzelem is.

Stuttgart nem kér az öreg dízelekből

Csak Euro 6-os besorolású autók hajthatnak be 2018-től Stuttgart belvárosába, kivételt képeznek az áruszállítók.

100 új buszt kaptak a vidéki közlekedési központok

Összesen 100 vadonatúj, magyar gyártmányú Credo autóbusz állt forgalomba a vidéki közlekedési társaságoknál december vége óta.

Szokatlan koreográfiával űzi az unalmat ez a motoros

Aligha tanácsos ilyet tenni a forgalomban, védőfelszerelés nélkül meg pláne nem, de ezt a motorost épp most szállta meg az unalom.

Ilyen Saleen S7-es nincs több, ez pedig éppen eladó

Aki hajlandó kicsengetni ezért a Saleen S7-esért egy tetemes összeget, az nem csak egy ritkasággal, hanem egy vérbeli versenyautóval is gazdagabb lesz.

Segítene parkolni a Magyar Telekom

A betonba épített szenzorok segítenének az autósoknak szabad parkolóhelyet találni a városokban.

Három hengerrel támad az új Ford Fiesta ST

1,5 literes háromhengeres turbómotorral érkezik a hothatchek közé a Ford Fiesta legsportosabb változata, az ST.

Pórázon tartott Tiguan

Megfontolta, kitalálta, elvetette, újra kitalálta, legyártotta. 22 évvel a RAV4 után egy komoly konkurenst állított a SEAT az Ateca modellel a kompakt SUV-oknak.

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.