F1: A Mercedes egy csőd, többé nem csapat

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.08.29. 15.30

A korábbi csapattulajdonos, ma már szakkomentátorként dolgozó Eddie Jordan szerint nem a pilótákat, vagyis Nico Rosberget és Lewis Hamiltont kell hibáztatni Belgiumért.

A korábbi csapattulajdonos, ma már szakkomentátorként dolgozó Eddie Jordan szerint nem a pilótákat, vagyis Nico Rosberget és Lewis Hamiltont kell hibáztatni a Belgiumban történtekért, a balesetért kizárólag a Mercedes vezetése a hibás. “A csapatvezetés elveszítette az uralmat a belső csata fölött. Ennek soha nem szabadott volna megtörténnie” – vélekedett Jordan.

“Ha valahol ennyire korán eldobnak egy kettős győzelmet, ott a vezetés csődöt mondott.” Jordan szerint a Mercedesnek már régen csapatsorrendet kellett volna felállítania. “Nálam mindig volt csapatsorrend. Ott volt az 1998-as spái eset, az első győzelmünk, amikor Ralf Schumacher nem előzhette meg Damon Hillt. Pontosan egy ütközéstől féltem.”

“Nekem aztán tökmindegy volt, melyikük nyer, az volt a lényeg, hogy a Jordan legyen a győztes. Mindketten a csapat alkalmazottai voltak, és a csapat sikere mindig fontosabb az egyéneknél.”

Mark Webber szerint a Mercedes megszűnt csapatnak lenni. “A Mercedes jelenleg nem csapat, úgy tűnik, hogy a pilóták a saját fejük után mennek” – így az ausztrál. “A kapcsolatuk pocsék, a Mercedesnek el kellene gondolkodnia rajta, hogy együtt maradhatnak-e. Nem biztos, hogy a legjobb ötlet, ha 2015-ben is egy csapatban versenyeznek.”

Kommentek

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

Keresztbe vágva jön az Alpine

Megérkezett az első gyári videó a Renault jövőre érkező sportkocsijáról, a hátsókerekes Alpine A120-ról.

F1: Ferrari-uralmat a Mercedesé helyett!

Monisha Kaltenborn, a Sauber csapatfőnöke szerint jobb lenne, ha a Ferrari, és nem a Mercedes lenne egyeduralkodó a Forma-1-ben.

Hamilton: Furcsa dolgok történtek a Mercedesnél

Lewis Hamilton nem áll le a célozgatásokkal, az angol szerint különös dolgok is történtek idén a Mercedesnél.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.