F1: Button először beszélt a visszavonulásról

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.08.28. 13.30

Jenson Button először ismerte be nyilvánosan, hogy a McLarennél zajló átalakítások visszavonulásra kényszeríthetik.

Jenson Button először ismerte be nyilvánosan, hogy a McLarennél zajló átalakítások visszavonulásra kényszeríthetik. A csapat jövőre már a visszatérő Honda motorjait használja, a japánok pedig legalább egy csúcspilótát szeretnének igazolni. Lewis Hamiltont, Fernando Alonsót és Sebastian Vettelt is szóba hozták már a csapattal, amely minimum három, de inkább öt évre előre tervez, amely nem sok jót ígér a veterán Button számára.


A McLarennél Valtteri Bottas és az Eric Boullier-hez egyébként is közel álló Romain Grosjean szintén opció, Buttonra viszont már nem lehet a jövőt építeni. “Igazság szerint még nem ültünk le beszélni erről” – mondta Button.

“Elképzelhető, hogy vissza kell vonulnom az év végén. Ha így kell lennie, hát így kell lennie, de úgy érzem, sok van még bennem. Nem tudom elképzelni az életemet a motorsport, és különösen a Forma-1 nélkül.”

A McLaren szokás szerint bizakodva készül a következő versenyekre, ahogy az idén már annyiszor, ismét nagy fejlesztéseket ígér az istálló. “Ha minden jól alakul, akár a Red Bullt is utolérhetjük a fejlesztési versenyben” – ígérte Boullier, de azért nem árt megjegyezni, hogy a korábbi, hasonló bejelentések után nem sok minden történt.

Kommentek

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

Keresztbe vágva jön az Alpine

Megérkezett az első gyári videó a Renault jövőre érkező sportkocsijáról, az hátsókerekes Alpine A120-ról.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

Használtan villanyautót? Várj még ezzel pár évet!

Új elektromos modelljének dokumentációjában érdekes adatot tett közzé a General Motors. Röviden: egy évtized múlva a kocsi használati értéke töredéke lesz a mostaninak.

F1: Pilótaszavazást a fejvédőről?

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat szerint az őszi tesztek után a versenyzőknek kellene szavazniuk arról, bevezessék-e a Forma-1-ben 2018-ben a fejvédő gyűrűt.

Börtönbüntetés járhat a dízelbotrány miatt Dél-Koreában

Rekordösszegű bírságot készül kiróni a Volkswagenre Dél-Korea. A cég képviselete örülhet, ha ennyivel megússza a dolgot.

Autópályadíj-botrány: nem a korrupt hivatalnok veszített, hanem mi

Lefokozták az osztályvezetőt, aki elengedte a tesójának a későn vett matrica miatt kapott pótdíjat. Pedig ez volt a leghelyesebb döntése, amióta dolgozik!

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.