F1: Hamilton fékhibára fogta a második helyet

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.08.23. 15.25

Noha a Q3 előtt Lewis Hamilton tűnt a favoritnak, a pole-t végül Nico Rosberg szerezte meg Belgiumban. Az első három nyilatkozatai.

Nico Rosberg (1.): “Hihetetlen érzés ezen a pályán a pole, a legkülönlegesebb pálya az idényben. Nem volt olyan nehéz a pályán, mint máskor, végig köztes gumin voltunk, ez megkönnyítette a dolgunkat. Jól kezelhető volt az autó, a finomhangolás jól sikerült az időmérőre, remekül éreztem magam az autóban. Ez még csak az időmérő edzés volt ugyan, de nagyon elégedett vagyok. Az Eau Rouge-ban nagyon magabiztos voltam, talán ezért ment mindig jól az első szektorban. Ragyogó autónk van, mi vagyunk elöl, jó látni, hogy ilyen jó munkát végez a csapat. Jó esélyünk van holnapra, jól kell elcsípnem a rajtot, utána meglátjuk. Várom a holnapot.”

Lewis Hamilton (2.):
“A bal első féktárcsával gondom volt, nem tudtam megszabadulni ettől a problémától. Hol balra, hol jobbra húzott az autó, emiatt változtatnom kellett a féktávjaimon és még hátrébb kellett állítanom a fékegyensúly, ezzel rengeteg időt veszítettem az 1-es kanyarban. Nagy kihívás volt ilyen körülmények között menni, de ahogy Nico is mondta, máskor ennél rosszabb szokott lenni.”

Sebastian Vettel (3.):
“Elég nagy a hátrányunk a Mercedeshez képest, ez volt a maximum, amit kihozhattunk a napból. Nem volt könnyű edzés, különösen a Q2 ment nehezen, de szerencsére csak sikerült továbbjutnom, aztán a Q3-ban elcsíptem egy jó kört. Nem voltak egyszerűek a körülmények, alacsony volt a leszorítóerőnk, akadt néhány necces pillanat is. Ezzel együtt elégedett vagyok a harmadik hellyel.”

Kommentek

F1: Egyéves problémát oldhat meg a Haas

A fékekkel a tavalyi bemutatkozás óta küszködő Haas-csapat az Orosz Nagydíjnak új beszállító termékével vág neki.

F1: Túl kicsi a rajtszám? Nem indulhat az autó!

A Nemzetközi Automobil Szövetség megszigorította a rajtszámok és versenyzői nevek megjelenítésére vonatkozó előírásait, a Spanyol Nagydíjtól elvileg képesek lehetünk messzebbről azonosítani a pilótákat.

Alonso: A célba érés már nagy eredmény lenne

Fernando Alonso 2017-ben Forma-1-es versenyen még nem jutott el a kockás zászlóig, reméli, hogy a frissített Honda-motorral Szocsiban legalább a célba érés összejön végre.

F1: Szocsiban annyi a kanyarlevágós trükknek

Az FIA fekvőrendőröket szereltetett fel a szocsi pálya 2. kanyarjának bukóterébe, mostantól nem lehet ügyeskedni.

Eladja a Ducatit az Audi?

A hírek szerint a Volkswagen-csoport megkezdte az olasz sportmotor-márka eladásának előkészítését. A Ducati Ferdinand Piëch szíve csücske volt.

Kémfelvételen a Škoda Yeti utódja

Karoq néven érkezik egy hónap múlva a második generációs kompakt Škoda SUV. Csehországban lefilmezték egy prototípusát.

Nem működik a Toyota stratégiája

A világ minden részén népszerűek a plug-in hibridek – mindenütt, kivéve Kínát. Az ázsiai ország miatt a Toyota kénytelen lesz újragondolni stratégiáját.

Rekordévet zárt a Mercedes Magyarországon

A Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. tavaly közel 190 ezer gépkocsit gyártott Kecskeméten, 3,8 százalékkal többet, mint 2015-ben.

F1: Az Orosz Nagydíj legütősebb balesetei – videó

A Forma-1-es Orosz Nagydíjat csak 2014 óta rendezik, de a szocsi helyszín három év alatt is produkált jó néhány húzós esetet.

Nem akárhogy loptak szét egy magyar Ladát

Nem lopták el az autót, csak a számukra értékesebb alkatrészeket nyúlták le az épített Ladából. Segíts te is, hogy előkerüljön a tettes!

Pars Krisztián autóját csúnyán összetörte a szerelője, nem lennénk a helyében

A sofőr és feltételezett utasa elszaladt a helyszínről. Mint kiderült, az autó az ismert sportolóé, Pars Krisztiáné, aki javítás miatt hagyta autóját a szerelőnél.

Át akar verni a benzinkutas?

Tankolás után többet mutatott az oszlop kijelzője, mint amennyi az autó tartályának a mérete. Olvasónk nem hagyta magát, panaszos levelet írt a MOL-nak. Érdekes választ kapott.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.