F1: Hamilton fékhibára fogta a második helyet

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.08.23. 15.25

Noha a Q3 előtt Lewis Hamilton tűnt a favoritnak, a pole-t végül Nico Rosberg szerezte meg Belgiumban. Az első három nyilatkozatai.

Nico Rosberg (1.): “Hihetetlen érzés ezen a pályán a pole, a legkülönlegesebb pálya az idényben. Nem volt olyan nehéz a pályán, mint máskor, végig köztes gumin voltunk, ez megkönnyítette a dolgunkat. Jól kezelhető volt az autó, a finomhangolás jól sikerült az időmérőre, remekül éreztem magam az autóban. Ez még csak az időmérő edzés volt ugyan, de nagyon elégedett vagyok. Az Eau Rouge-ban nagyon magabiztos voltam, talán ezért ment mindig jól az első szektorban. Ragyogó autónk van, mi vagyunk elöl, jó látni, hogy ilyen jó munkát végez a csapat. Jó esélyünk van holnapra, jól kell elcsípnem a rajtot, utána meglátjuk. Várom a holnapot.”

Lewis Hamilton (2.):
“A bal első féktárcsával gondom volt, nem tudtam megszabadulni ettől a problémától. Hol balra, hol jobbra húzott az autó, emiatt változtatnom kellett a féktávjaimon és még hátrébb kellett állítanom a fékegyensúly, ezzel rengeteg időt veszítettem az 1-es kanyarban. Nagy kihívás volt ilyen körülmények között menni, de ahogy Nico is mondta, máskor ennél rosszabb szokott lenni.”

Sebastian Vettel (3.):
“Elég nagy a hátrányunk a Mercedeshez képest, ez volt a maximum, amit kihozhattunk a napból. Nem volt könnyű edzés, különösen a Q2 ment nehezen, de szerencsére csak sikerült továbbjutnom, aztán a Q3-ban elcsíptem egy jó kört. Nem voltak egyszerűek a körülmények, alacsony volt a leszorítóerőnk, akadt néhány necces pillanat is. Ezzel együtt elégedett vagyok a harmadik hellyel.”

Kommentek

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.