F1: Mást mond Rosberg és Hamilton

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.08.22. 10.50

Nico Rosberg és Lewis Hamilton másképp emlékszik arra, hogy e Mercedesnél megbeszélték-e a hungaroringi stratégiai balhét.

A Magyar Nagydíj egyik érdekes történetszála volt a Mercedes-pilóták balhéja, amelyben az előrébb lévő Lewis Hamilton a csapat kérése ellenére nem engedte el az eltérő stratégián lévő csapattársát – egyben egyetlen bajnoki riválisát -, Nico Rosberget.


A versenyt követő héten állandó téma volt az eset, és most, a nyári szünet végeztével Belgiumban is megkérdezték a versenyzőket a helyzetről.
“Úgy tudom, felbolydultak egy kicsit a dolgok a Magyar Nagydíjat követően, szóval jobb, ha én már nem tesztek hozzá sokat, nem megyek részletekbe. Általánosságban annyit mondhatok, hogy megbeszéltük a dolgokat a futam után, mert fontos, hogy áttekintsük az ilyen helyzeteket. Egyértelműen tanultam néhány dolgot abból a futamból, és igyekszem alkalmazkodni” ? nyilatkozta Rosberg.
A másik hungaroringi főszereplő, Lewis Hamilton másképp emlékezett a Magyar Nagydíjat követő eseményekre:
“Nem volt megbeszélés. Nem tudom, Nico mit mondott, de eddig nem ültünk össze együtt. És én nem vagyok benne biztos, hogy egyáltalán szükséges ez. Számomra világos, hogy mit kell tenni, és részemről rendben volta a csapat által a döntésemre adott reakció.”
“Én nem hiszem, hogy tartoznék valamivel Nicónak, nem igazán zavartam a versenyét, és nem is került hozzám eléggé közel az előzéshez. Ő kérte, hogy beszéljük meg, és talán valamikor majd le is ülünk négyen (a két csapatfőnökkel), de csak ő akar beszélni, részemről ezt már lezártuk, ez a múlt. Minden világos.”


A 2008-as bajnok elárulta, hogy a Magyar Nagydíjon azért adódtak bizonyos kétségei, megfordult a fejében, hogy a Mercedes már eldöntötte, hogy Rosberget támogatják a bajnokságban.
“A csapat végső célja a győzelem. Néha adódik olyan helyzet, amikor döntést kell hozni, és esetleg leteszik a voksot valamelyik oldal mellett, mert az hozhatja a legjobb eredményt. Akkor, ott nem volt számomra könnyű, és Magyarország után elgondolkodtam egy kicsit. Nem esett jól.” 
“A bajnokságot a képességeim alapján, egyenlő feltételek mellett szeretném megnyerni. Az tuti, hogy nem én akarok lenni a rendes srác, aki a végén csak második lesz.”

Kommentek

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

Cristiano Ronaldo meghajtotta az új Bugattit

A Bugatti személyesen kínálta meg Christiano Ronaldot egy tesztvezetéssel, hogy megtapasztalja, milyen is az új Chiron.

Faágakat és szemetet állítanak a frissen javított kátyúkba Solymáron

Eszementek egy maréknyi csoportja tette pillanatok alatt tönkre a kijavított kátyúkat Solymáron.

Hajszárítóval riogatják a gyorshajtókat egy skóciai faluban

Kreatív csellel imitálnak sebességmérő rendőröket egy kis falu lakói Skóciában. Elegük lett a száguldozó autósokból.

Ilyen hülye miért vezet?

Minden arra utalt, hogy a vonat megállíthatatlanul közeledik, mégis a sínekre hajtott.

Végtelenül egyszerű parkolást szúrt el ez a BMW-s

Két és fél perc tömény parkolási anomália, a végén pedig eljő a kiütéses győzelem is.

Stuttgart nem kér az öreg dízelekből

Csak Euro 6-os besorolású autók hajthatnak be 2018-től Stuttgart belvárosába, kivételt képeznek az áruszállítók.

100 új buszt kaptak a vidéki közlekedési központok

Összesen 100 vadonatúj, magyar gyártmányú Credo autóbusz állt forgalomba a vidéki közlekedési társaságoknál december vége óta.

Szokatlan koreográfiával űzi az unalmat ez a motoros

Aligha tanácsos ilyet tenni a forgalomban, védőfelszerelés nélkül meg pláne nem, de ezt a motorost épp most szállta meg az unalom.

Ilyen Saleen S7-es nincs több, ez pedig éppen eladó

Aki hajlandó kicsengetni ezért a Saleen S7-esért egy tetemes összeget, az nem csak egy ritkasággal, hanem egy vérbeli versenyautóval is gazdagabb lesz.

Segítene parkolni a Magyar Telekom

A betonba épített szenzorok segítenének az autósoknak szabad parkolóhelyet találni a városokban.

Három hengerrel támad az új Ford Fiesta ST

1,5 literes háromhengeres turbómotorral érkezik a hothatchek közé a Ford Fiesta legsportosabb változata, az ST.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.