F1: Mást mond Rosberg és Hamilton

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.08.22. 10.50

Nico Rosberg és Lewis Hamilton másképp emlékszik arra, hogy e Mercedesnél megbeszélték-e a hungaroringi stratégiai balhét.

A Magyar Nagydíj egyik érdekes történetszála volt a Mercedes-pilóták balhéja, amelyben az előrébb lévő Lewis Hamilton a csapat kérése ellenére nem engedte el az eltérő stratégián lévő csapattársát – egyben egyetlen bajnoki riválisát -, Nico Rosberget.


A versenyt követő héten állandó téma volt az eset, és most, a nyári szünet végeztével Belgiumban is megkérdezték a versenyzőket a helyzetről.
“Úgy tudom, felbolydultak egy kicsit a dolgok a Magyar Nagydíjat követően, szóval jobb, ha én már nem tesztek hozzá sokat, nem megyek részletekbe. Általánosságban annyit mondhatok, hogy megbeszéltük a dolgokat a futam után, mert fontos, hogy áttekintsük az ilyen helyzeteket. Egyértelműen tanultam néhány dolgot abból a futamból, és igyekszem alkalmazkodni” ? nyilatkozta Rosberg.
A másik hungaroringi főszereplő, Lewis Hamilton másképp emlékezett a Magyar Nagydíjat követő eseményekre:
“Nem volt megbeszélés. Nem tudom, Nico mit mondott, de eddig nem ültünk össze együtt. És én nem vagyok benne biztos, hogy egyáltalán szükséges ez. Számomra világos, hogy mit kell tenni, és részemről rendben volta a csapat által a döntésemre adott reakció.”
“Én nem hiszem, hogy tartoznék valamivel Nicónak, nem igazán zavartam a versenyét, és nem is került hozzám eléggé közel az előzéshez. Ő kérte, hogy beszéljük meg, és talán valamikor majd le is ülünk négyen (a két csapatfőnökkel), de csak ő akar beszélni, részemről ezt már lezártuk, ez a múlt. Minden világos.”


A 2008-as bajnok elárulta, hogy a Magyar Nagydíjon azért adódtak bizonyos kétségei, megfordult a fejében, hogy a Mercedes már eldöntötte, hogy Rosberget támogatják a bajnokságban.
“A csapat végső célja a győzelem. Néha adódik olyan helyzet, amikor döntést kell hozni, és esetleg leteszik a voksot valamelyik oldal mellett, mert az hozhatja a legjobb eredményt. Akkor, ott nem volt számomra könnyű, és Magyarország után elgondolkodtam egy kicsit. Nem esett jól.” 
“A bajnokságot a képességeim alapján, egyenlő feltételek mellett szeretném megnyerni. Az tuti, hogy nem én akarok lenni a rendes srác, aki a végén csak második lesz.”

Kommentek

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.