F1: Motorhangok, amiktől garantált a libabőr

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2014.08.19. 18.30

Ne! Ne nézd meg laptopon, telefonon fülhallgató nélkül! Ez a libabőröztető zaj megérdemli a jó minőségű lejátszást. V10-es motorok húszezer közelében!

Ne! Ne nézd meg laptopon, telefonon fülhallgató nélkül! Ez a libabőröztető zaj megérdemli a jó minőségű lejátszást. V10-es motorok húszezeres fordulatszám közelében!

Ha létezik mérnökpornó, akkor ez a mocskosabb fajta, egyenesen Japánból. Nincs komolyabb felvezetés, rányitunk a már bemelegített V10-es blokkra, és utána a fehér köpenyes srácok sem tökölnek sokat, elindítják a szimulációt. A tízhengeres pedig velőtrázó sikítással, vörösen izzó kipufogórendszerrel mutatja meg, milyen, ha percenként húszezret forog a főtengely.


Nem lehet kihagyni a Renault hasonló jellegű videóját sem, hiszen mégis 167 futamgyőzelmet sikerült elérnie eddig a francia gyártó F1-es motorok fejlesztéséért felelős részlegének. Igaz, ez a blokk már “csak” nyolc hengerrel pusztítja az üzemanyagot, és a maximális fordulatszáma is korlátozva van, de ennek ellenére pokoli élmény lehetett élőben hallani a hangját!


Végül a személyes kedvencem, a misztikus Renault a kilencvenes évekből. Analóg műszerek, testközeli élmény. Mintha csak egy régi sci-fi film kopott kópiáit nézném, ahol az elvetemült tudós kínoz egy földönkívüli technikát. Kéjes arccal feszegeti a határokat, könnyed gázfröccsökkel visszaváltva, kézzel adva a jelet a gépnek.


Kommentek

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

Fotón, ahogy az új Ladák Budapestre érkeznek

Begurult az első két kamion. Rakományuk friss, ropogós Lada Vesta.

Prémium Peugeot? Már majdnem igen!

A legtöbb népautós gyártó két kézzel kapar a prémium jelzőért, az új 5008 GT kétharmada ki is érdemli.

Oldalszél-stabilizátort kapnak a Ford haszonjárművek

Alapáron szereli fel a Transit és Transit Custom haszonjárműveket oldalszél elleni elektronikus védelemmel a Ford.

F1: Alonso nem vár sokat az új McLarentől

Fernando Alonso szerint kár azt várni, hogy a McLaren hirtelen visszakerül az élre, a spanyolnak nincsenek túlzott elvárásai az idei szezonnal kapcsolatban.

F1: Kerülj egyet az új Mercivel – fedélzeti videó

Fedélzeti panorámavideó az új Mercedes és Lewis Hamilton első köréről.

F1: Räikkönen kipróbálta az új Ferrarit – videó

A délelőtti leleplezés után a Ferrari azonnal pályára is küldte 2017-es Forma-1-es autóját. Kimi Räikkönen fordult vele elsőként.

F1: “Sereghajtót” leplezett le a McLaren

A McLaren pénteken délelőtt Wokingban és Tokióban leleplezte 2017-es Forma-1-es modelljét, az MCL32-est. Meglepő külsőt kapott az autó.

Erősen szennyezett a talaj az Óbudai Autóbuszgarázsban

Hamarosan megkezdődhet az Óbudai autóbuszgarázs területének kármentesítése. A talaj mellett a talajvíz is erősen szennyezett.

F1: Jön a narancssárga McLaren, nézd élőben itt!

A McLaren-Honda péntek délben mutatja be vadonatúj autóját, az MCL32-est, élő közvetítés a leleplezésről.

Ez lehetett volna az orosz Porsche

Az ötlet nem volt rossz, aztán mégis elhasalt a Zaporozsec kupé.

Ezért nincsenek szponzorok az F1-ben?

A Force India tulajdonos-főnöke szerint a Forma-1 nemrég megbuktatott ura, Bernie Ecclestone hozzáállása és nyilatkozatai miatt fogyatkoztak meg a szponzorok.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.