F1: Hamilton a frászt hozta egy humoristára

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2014.08.19. 17.30

Hogy kell beharangozni egy Hamilton-interjút? Hát így! Pörgés, lóerők, humor!

Hogy kell beharangozni egy Hamilton-interjút? Hát így! Az átlagos, stúdióban ülős, szájban aludt tejjel kérdező riporter helyett James Corden angol humorista faggatja a 2008-as Forma-1 világbajnokot, versenypályán egy Mercedes-Benz SL63 AMG utasaként.

Hamilton az 585 lóerős roadster volánja mögött ül, és fő célja az, hogy gyomorforgató tempóval tegye lehetetlenné Corden munkáját.

Az előzetes alapján sikerült is neki!

“Pályafutásom során számtalan interjút adtam már, de ilyet, hogy vezetés közben, a pályán száguldozva, még sosem! Bírtam ezt az újszerű helyzetet! Bármilyen gyorsan is mentem, James megállás nélkül ordította nekem a kérdéseket, úgyhogy egy kicsit még oda is tettem neki” – mondta Hamilton.

Az interjú végén James Corden remegő térdekkel még hozzátette: “Ha azt hiszed, Lewis gyorsan vezetett, akkor biztosíthatlak róla, még annál is gyorsabban! Kétségkívül ez volt életem legszokatlanabb interjúja, de az tuti, hogy az eddigi legjobb is! Nagyszerű volt Lewisszal találkozni, zseniális sportoló, és biztos vagyok benne, hogy mélyen magában most azt kívánja, bárcsak a csaja is olyan vagány lenne, mint én!”

Hosszabb részlet az interjúból:

Kommentek

Chevy Camaro ZL1 1LE: csak véletlenül kap rendszámot

Egyedi komponensekkel és hangolással tette versenypálya-kompatibilissé a Camaro eleve legsportosabb kivitelét a Chevrolet.

Minden második autós kártérítést kap

500 millió forintból javítják ezekben a hetekben a kátyúkat országszerte, de a Magyar Közút szerint az általuk használt anyag csak ideig-óráig jó, a tartóssága változó. Akinek megsérült az autója, jelentkezzen, jár a pénz.

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Idő előtt lelepleződött egy újabb Forma-1-es

Az autóbemutatót csak holnap tartják, de az amerikai Haas-csapat már szombaton filmezett Barcelonában. Lebukott a 2017-es autó.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.