F1: Ross Brawn után is van élet

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.08.08. 15.30

A Mercedes idén kinevezett technikai főnöke úgy véli, hogy az előd Ross Brawn által elvégzett munkán is sikerült még javítania, a volt csapatfőnök már csak a múlt.

A Mercedes 2014-ben tarol a Forma-1-ben, igaz, a 2010-es kezdetektől tavaly év végéig a csapatot felépítő Ross Brawn már csak a sportágon kívülről figyelheti a sikereket.
Az egykori Benetton-, Ferrari-, Honda-sztármérnök helyére a McLarentől tavaly átigazolt Paddy Lowe került, pontosabban ő vette át az alakulat műszaki vezetését, míg az osztrák Toto Wolff az gazdasági-politikai oldallal foglalkozva “frontemberkedik”.


Az év elején kinevezett Lowe úgy érzi, hogy az idei sikerekben már neki magának is jócskán van szerepe: 
“A csapat felszálló ágban volt az elmúlt két-három évben, és tavaly már pole-ok és győzelmek is összejöttek. Ross megérdemli az elismerést, ő is része volt ennek a folyamatnak. Azt hiszem, én viszont továbbvittem a dolgokat a következő lépcsőfokra” – mondta az Autosportnak.
“Nem is annyira arról volt szó, hogy változtattam Ross irányvonalán, inkább csak kiegészítettem. Kitöltöttem a Ross által még üresen hagyott hézagokat. Ritkán van olyan, hogy megérkezve azt lehetne mondani, hogy minden eddigi dolog rossz volt és 180 fokos fordulat kell, sokkal inkább azt kell továbbépíteni, ami már megvolt.”


“De Ross már december óta nincs itt, az idő repül. A Forma-1 nagyon gyorsan halad, már nem is emlékszem decemberre. Szóval, minden tiszteletem Rossnak, de ő már a múlt. Nekem az számít, amit most csinálunk és persze a következő versenyek.”
“Fantasztikus év ez számunkra, nem is álmodhattunk erről. Történelmi eredményeket értünk el, és ezt is akarjuk továbbvinni. Sokat követelünk önmagunktól, de a Forma-1 így működik. Az F1-ben nincs pardon, mindenki csak annyit ér, mint a legutóbbi versenye, szóval nem szabad visszaesnünk.” 

Kommentek

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

Egyre népszerűbb Oroszországban a Kamaz

Az orosz gyártó 2016-ban tovább növelte piaci részesedését. A legkeresettebb modellek között szinte csak Kamaz gyártmányokat találunk.

Hajmeresztő, mire képes 1 perc alatt az új Bugatti

Nem csak felgyorsul 400 km/órás sebességre a Bugatti Chiron, hanem meg is áll majd. Mindezt egy percen belül.

Őrült hod rod lett a pusztulásra ítélt Porsche 911-esből

Alaposan átszabták amerikai mintára ezt a Porsche 911-est, a laposabb és hiányosabb kasztniba Chevrolet V8-as motor került.

Legendás francia filmet forgatott újra a Ford

40 éves filmet forgatott újra a Ford modern formában és egy piros Mustanggal a főszerepben.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.