F1: Ross Brawn után is van élet

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.08.08. 15.30

A Mercedes idén kinevezett technikai főnöke úgy véli, hogy az előd Ross Brawn által elvégzett munkán is sikerült még javítania, a volt csapatfőnök már csak a múlt.

A Mercedes 2014-ben tarol a Forma-1-ben, igaz, a 2010-es kezdetektől tavaly év végéig a csapatot felépítő Ross Brawn már csak a sportágon kívülről figyelheti a sikereket.
Az egykori Benetton-, Ferrari-, Honda-sztármérnök helyére a McLarentől tavaly átigazolt Paddy Lowe került, pontosabban ő vette át az alakulat műszaki vezetését, míg az osztrák Toto Wolff az gazdasági-politikai oldallal foglalkozva “frontemberkedik”.


Az év elején kinevezett Lowe úgy érzi, hogy az idei sikerekben már neki magának is jócskán van szerepe: 
“A csapat felszálló ágban volt az elmúlt két-három évben, és tavaly már pole-ok és győzelmek is összejöttek. Ross megérdemli az elismerést, ő is része volt ennek a folyamatnak. Azt hiszem, én viszont továbbvittem a dolgokat a következő lépcsőfokra” – mondta az Autosportnak.
“Nem is annyira arról volt szó, hogy változtattam Ross irányvonalán, inkább csak kiegészítettem. Kitöltöttem a Ross által még üresen hagyott hézagokat. Ritkán van olyan, hogy megérkezve azt lehetne mondani, hogy minden eddigi dolog rossz volt és 180 fokos fordulat kell, sokkal inkább azt kell továbbépíteni, ami már megvolt.”


“De Ross már december óta nincs itt, az idő repül. A Forma-1 nagyon gyorsan halad, már nem is emlékszem decemberre. Szóval, minden tiszteletem Rossnak, de ő már a múlt. Nekem az számít, amit most csinálunk és persze a következő versenyek.”
“Fantasztikus év ez számunkra, nem is álmodhattunk erről. Történelmi eredményeket értünk el, és ezt is akarjuk továbbvinni. Sokat követelünk önmagunktól, de a Forma-1 így működik. Az F1-ben nincs pardon, mindenki csak annyit ér, mint a legutóbbi versenye, szóval nem szabad visszaesnünk.” 

Kommentek

Újabb komolyabb áremelés a kutakon

A szerdai négy- és ötforintos emelés után pénteken is drágulnak az üzemanyagok.

300 ezer magyar autóban lehet veszélyes fék

Magyarországon 300 ezer autóban lehet veszélyes a fékrendszer a Hamisítás Elleni Nemzeti Testület (HENT) szerint.

Hideg tél helyett forró hangulatú képek

Mi fittyet hányunk a hóra és kitartunk! Jöhet zúzmara, marhatja arcunkat metsző szél, itt a Rúzs és Gépzsír rovatban akkor is bikinis lányok, vastag habbal autót mosó gyönyörű szüzek fogják forróvá varázsolni a levegőt!

Megint jó buli volt a Mikulás Rallye

A Ranga – Szőke kettős sikerét hozta a 20. Taxi 4 Mikulás Rallye. A škodás páros mögött az Ollé – Tóth páros végzett a második, míg a Kovács – Istovics duó a harmadik pozícióban a fagyos, de napsütéses időben megrendezett Veszprém környéki futamon.

Hétezerért viheted az év karácsonyi ajándékát

Mostantól nincs gyorshajtás a gyerekszobában, a rend őrei lecsapnak a szabályszegő matchboxokra.

Nagy újítás jön, így még nem vehettél e-matricát

Az idén először új kényelmi szolgáltatásként már az érvényességi idő kezdete előtt, december 8-tól megvásárolhatók a következő évre szóló országos és megyei e-matricák.

Durva robbanásra képes a fagyban kocsiban hagyott kóla

Aki nem akar tetőkárpitra fagyott cukros löttyel szembesülni, az jobb, ha nem hagy éjszakára a kocsiban dobozos üdítőt.

Fotókon a vadonatúj Opel Insignia

Jobbkormányos testvérmárkája beelőzte az Opelt: a Vauxhall emblémájával kerültek napvilágra a következő generációs, márciusban debütáló Insignia első fotói.

Már osztják az új rendszámokat az autósoknak

Megkezdték a meglepetésbetűs új azonosítók kiosztását az okmányirodák.

Átnevezték az összes budapesti metrómegállót

Az anagrammavonatról nincs leszállás.

A Ferrari nem ad el több Forma-1-es autót

A Ferrari a 2014-es modellévtől már nem adja el régi Forma-1-es autóit a veteránprogramjában.

Használt Audi, kegyetlenül őszintén eladó

“Vidd el mert hányingerem van tőle ha meglátom!”

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.