F1: Alonso kifosztaná a Ferrarit?

105 millió eurót kér három évre

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.08.06. 11.30

Fernando Alonso elképesztő összeget kér a következő ferraris szerződéséért. Vajon többet szeretne keresni vagy visszautasításra játszik?

Fernando Alonso immár ötödik évét tölti a Ferrarinál, de a széles körben a mezőny legjobbjaként emlegetett spanyol még mindig nem nyert bajnoki címet az olasz csapattal. A kétszeres bajnokot szinte bármelyik rivális azonnal leigazolná, ha erre lehetőség nyílna, és úgy tűnik, ezt ki is használja a 33 éves pilóta.


Az olasz Autosprint és La Gazzetta dello Sport, valamint a német Bild is arról tudósít, hogy Alonso a Ferrarival folytatott, 2016-on túli újabb szerződéséről szóló tárgyalásokban bekeményített, igen magas összeget jelölt meg.
Alonso a 2019-ig szóló, azaz hároméves hosszabbításért 105 millió eurót, azaz szezononként 35 milliót (11 milliárd Ft) szeretne. Ezzel az összeggel nagyjából megduplázná mostani fizetését, túlszárnyalná Michael Schumacher ferraris keresetét is, és minden idők egyik legjobban fizetett sportolójává válna.
Kérdés, hogy a harmadik világbajnoki címre már-már elkeseredetten vágyó spanyol mit is szeretne elérni: vajon visszautasításra játszik, hogy így szabaduljon, vagy úgy van vele, hogy ha az eddig az elvárásai alatt teljesítő Ferrariba fekteti a bizalmát, kockáztatva, hogy örökre “csak” kétszeres bajnok marad, akkor legalább busásan fizessék meg ezért? 

Kommentek

Faágakat és szemetet állítanak a frissen javított kátyúkba Solymáron

Eszementek egy maréknyi csoportja tette pillanatok alatt tönkre a kijavított kátyúkat Solymáron.

Hajszárítóval riogatják a gyorshajtókat egy skóciai faluban

Kreatív csellel imitálnak sebességmérő rendőröket egy kis falu lakói Skóciában. Elegük lett a száguldozó autósokból.

Ilyen hülye miért vezet?

Minden arra utalt, hogy a vonat megállíthatatlanul közeledik, mégis a sínekre hajtott.

Végtelenül egyszerű parkolást szúrt el ez a BMW-s

Két és fél perc tömény parkolási anomália, a végén pedig eljő a kiütéses győzelem is.

Stuttgart nem kér az öreg dízelekből

Csak Euro 6-os besorolású autók hajthatnak be 2018-től Stuttgart belvárosába, kivételt képeznek az áruszállítók.

100 új buszt kaptak a vidéki közlekedési központok

Összesen 100 vadonatúj, magyar gyártmányú Credo autóbusz állt forgalomba a vidéki közlekedési társaságoknál december vége óta.

Szokatlan koreográfiával űzi az unalmat ez a motoros

Aligha tanácsos ilyet tenni a forgalomban, védőfelszerelés nélkül meg pláne nem, de ezt a motorost épp most szállta meg az unalom.

Ilyen Saleen S7-es nincs több, ez pedig éppen eladó

Aki hajlandó kicsengetni ezért a Saleen S7-esért egy tetemes összeget, az nem csak egy ritkasággal, hanem egy vérbeli versenyautóval is gazdagabb lesz.

Segítene parkolni a Magyar Telekom

A betonba épített szenzorok segítenének az autósoknak szabad parkolóhelyet találni a városokban.

Három hengerrel támad az új Ford Fiesta ST

1,5 literes háromhengeres turbómotorral érkezik a hothatchek közé a Ford Fiesta legsportosabb változata, az ST.

Pórázon tartott Tiguan

Megfontolta, kitalálta, elvetette, újra kitalálta, legyártotta. 22 évvel a RAV4 után egy komoly konkurenst állított a SEAT az Ateca modellel a kompakt SUV-oknak.

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.