F1: Maldonado pontokat szeretne végre

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.08.05. 14.30

Pastor Maldonado a Lotusnál 11 futam után is pont nélkül áll, de úgy érzi, a 2014-es szezon második felében már esélye lehet jobb eredményekre.

Pastor Maldonado a 2013-ban Forma-1-es története legrosszabb idényét teljesítő Williamstől az akkor rendszeresen dobogós helyezésekért küzdő Lotushoz szerződött át, de alaposan mellényúlt, hiszen míg idén a Williams küzd az élbolyban, az enstone-i csapatnál ő maga 11 forduló után is pont nélkül áll.


A versenyző nagyon reméli, hogy a nyári szünet után már top10-es eredményekre hajthat:
“Spát és Monzát elfelejthetjük, de ha olyan pályára érkezünk, ahol a motorerő nem számít annyira, akkor a pontokért küzdhetünk. Talán nem mi vagyunk a leggyorsabbak, de nem állunk rosszul. Az autó már sokkal jobb, megtaláltuk a balanszot, és én magam is magabiztosabb vagyok, mert már jobban ismerem a csapatot.”
Maldonado nem csak abszolút mértékben, azaz pont nélkül áll, de csapattársához, Romain Grosjeanhoz viszonyítva is elég rossz a mérlege, az időmérőn 10-1 a francia javára, és a versenyeken is mindössze háromszor volt előrébb a venezuelai, amikor mindketten eljutottak a célig.
“Sokszor a csapattársam előtt vagyok, amikor az autó működik. Gyors pilóta, tapasztalt, a csapatot is jobban ismeri, de mindketten tanulunk egymástól, ami nagyon fontos” – szögezte le.


A venezuelai pilótával már 2015-re is szerződést kötött a Lotus, de azt mondja, ettől még nem ül a babérjain, igaz, az eredmények nagyrészt a Renault-motor versenyképességétől függenek.
“Továbbra is maximumot akarom adni, igyekszem a csapatmorált is fenntartani, és már az idei év végéig jobb eredményeket hozni. Persze nehéz megmondani, hogy jönnek-e majd vagy sem, ugyanis még mindig gondok vannak az erőforrással. Viszont a háttérben legalább ott van a csapat, mindent beleadunk.”

Kommentek

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

Fotón, ahogy az új Ladák Budapestre érkeznek

Begurult az első két kamion. Rakományuk friss, ropogós Lada Vesta.

Prémium Peugeot? Már majdnem igen!

A legtöbb népautós gyártó két kézzel kapar a prémium jelzőért, az új 5008 GT kétharmada ki is érdemli.

Oldalszél-stabilizátort kapnak a Ford haszonjárművek

Alapáron szereli fel a Transit és Transit Custom haszonjárműveket oldalszél elleni elektronikus védelemmel a Ford.

F1: Alonso nem vár sokat az új McLarentől

Fernando Alonso szerint kár azt várni, hogy a McLaren hirtelen visszakerül az élre, a spanyolnak nincsenek túlzott elvárásai az idei szezonnal kapcsolatban.

F1: Kerülj egyet az új Mercivel – fedélzeti videó

Fedélzeti panorámavideó az új Mercedes és Lewis Hamilton első köréről.

F1: Räikkönen kipróbálta az új Ferrarit – videó

A délelőtti leleplezés után a Ferrari azonnal pályára is küldte 2017-es Forma-1-es autóját. Kimi Räikkönen fordult vele elsőként.

F1: “Sereghajtót” leplezett le a McLaren

A McLaren pénteken délelőtt Wokingban és Tokióban leleplezte 2017-es Forma-1-es modelljét, az MCL32-est. Meglepő külsőt kapott az autó.

Erősen szennyezett a talaj az Óbudai Autóbuszgarázsban

Hamarosan megkezdődhet az Óbudai autóbuszgarázs területének kármentesítése. A talaj mellett a talajvíz is erősen szennyezett.

F1: Jön a narancssárga McLaren, nézd élőben itt!

A McLaren-Honda péntek délben mutatja be vadonatúj autóját, az MCL32-est, élő közvetítés a leleplezésről.

Ez lehetett volna az orosz Porsche

Az ötlet nem volt rossz, aztán mégis elhasalt a Zaporozsec kupé.

Ezért nincsenek szponzorok az F1-ben?

A Force India tulajdonos-főnöke szerint a Forma-1 nemrég megbuktatott ura, Bernie Ecclestone hozzáállása és nyilatkozatai miatt fogyatkoztak meg a szponzorok.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.