F1: Hamilton megizmosodik

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.07.29. 11.30

Lewis Hamilton úgy véli, hogy a rajta nem múlik a bajnoki siker, a nyári szünet után még erősebben tér majd vissza, csak az autó is kitartson alatta…

Lewis Hamiltonnak küzdelmesen alakult a Német és a Magyar Nagydíj, az időmérős problémák miatt mindkétszer a mezőny végéből kellett előreküzdenie magát. A kaotikus hungaroringi versenyen végül a 3. lett, csapattársát és egyetlen bajnoki riválisát, Nico Rosberget is megelőzte.


“Azt hiszem, elég húzós, embert próbáló két hetem volt. Láttam, hogy egyesek arról írtak, hogy nem bírom a nyomást, meg fogok törni, de remélem, hogy a visszakapaszkodásaim megmutatták, hogy nem így van. Továbbra is versenyben vagyok, készen állok a harcra! A nyári szünet alkalmat ad majd a feltöltődésre, egy kis súlyt is felszedhetek – de izmot és nem zsírt, szóval fejben és fizikailag is erősebben térek majd vissza” – ígérte.
Hamilton jelenleg 11 pontos lemaradásban áll a 2. helyen Rosberg mögött, és csak remélni tudja, hogy a megbízhatóság, a technikai problémák már nem szólnak bele a küzdelembe.
“Igen, a megbízhatóság azért aggasztó, többször romlott már el az autóm, mint az övé. De van még jó néhány futam, majd kiderül, hogy… Egyértelműen megvannak a képességeim, megvan a tempóm, csak az a kérdés, hogy kitart-e az autóm is.”

Kommentek

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.