F1: Ecclestone visszavonulót fújt

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.07.29. 13.35

A Forma-1 ura már visszavonatná a 2015-re bevezetett biztonsági autós újrarajtolásos szabályt.

A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) pár hete elfogadta a 2015-ös Forma-1-es idény új szabályait, módosításait, többek között azt, hogy a biztonsági autós szakaszok után a mezőny nem repülő-, hanem állórajttal indul újra. Az újítás célja a “show javítása”, hiszen a rajt a versenyek egyik legizgalmasabb momentuma.
A “show javítása” azóta is napirenden van, a Hungaroringen Ecclestone és a csapatok vezetői egy új, “Népszerűségi Munkacsoport” létrehozását is eldöntötték szombaton, hogy további ötletekkel színesítsék a versenyt.


A vasárnapi futam aztán ékesen bizonyított – idén nem először -, hogy valójában a versenyzéssel nincs gond, a jegyeladások sokkal inkább az irreális árak és egyéb tényezők miatt romlanak.
Az F1 uraként ismert Bernie Ecclestone a német Auto Motor und Sportnak nyilatkozva most visszavonulót is fújt.
“Nem lesz állórajt a biztonsági szakaszok után. Amit Magyarországon láttunk, az éppen elég jó volt” – ígérte.
Más kérdés, hogy júliustól a következő évre vonatkozó szabályokat már kizárólag az összes csapat egyetértése mellett lehetséges módosítani, erre pedig igen ritkán van példa. Ecclestone vagy csak blöfföl, vagy ha valóban meggondolta magát, akkor elég későn kapott észbe.  
Az F1 ura szerint “elképesztő” volt a Magyar Nagydíj, azaz mégsem kell új szabályokkal megkeverni a dolgokat.


“Csak egy kis finomhangolásra van szükség, nem kellenek olyan hülye, felesleges szabályok, mint amilyeneket az elmúlt években vezettek be” – állította, majd kitért arra, hogy jót tett a versenybírók lazább hozzáállása is. 
“Szóltunk a stewardoknak, hogy ne büntessék a kisebb dolgokat. Én azt szeretném látni, ahogy a pilóták küzdenek egymással, és nem kell állandóan kérdezgetniük, hogy mit szabad és mit nem.” 
Ecclestone azt is elmondta, hogy a fent említett munkacsoportba meghívott egykori Renault-főnök, Flavio Briatore mégsem vesz majd részt a munkában, az ötletelésben.
F1

Kommentek

Átnevezték az összes budapesti metrómegállót

Az anagrammavonatról nincs leszállás.

Használt Audi, kegyetlenül őszintén eladó

“Vidd el mert hányingerem van tőle ha meglátom!”

Elektromos buszokkal járhatnak iskolába a gyerekek

Egy kanadai cégnek köszönhetően immáron a gyereknek sem kell füstokádó buszokon utazni.

Kisiklott egy vonat, 120 BMW ment a levesbe

Az összes autó totálkárosra tört, markolóval szedték őket össze.

Mazda3: nem csak szép, okos is

Látszólag alig változott, technológiailag azonban sok újdonságot hordoz a Mazda3 megújult változata. Kipróbáltuk a Golf japán konkurensét.

Ingyen tankolás bevásárlás mellé: itt teheted meg

Két fővárosi áruházánál épített ki elektromosautó-töltőállomást a Lidl.

F1: Alonsót sem zárja ki a Mercedes-főnök

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff szerint mindenképpen meg kell fontolniuk a mclarenes Fernando Alonsót is Nico Rosberg lehetséges utódjaként. Pascal Wehrlein előléptetése messze nem garantált.

Itt az első Halálos iramban 8 videó

Ez a rövid beharangozó megmutat néhány képkockát a Halálos iramban 8-ból.

F1: A Mercedes leigazolja a kis Schumachert?

Német sajtóértesülés szerint a hétszeres világbajnok Michael Shumacher fia, Mick hamarosan bekerül a Mercedes Forma-1-es istállójába.

F1: Mindkét pilótáját elveszítheti a Ferrari

A Ferrari elnöke, Sergio Marchionne nem zárja ki, hogy 2018-ban már Sebastian Vettel és Kimi Räikkönen sem lesz a csapatnál.

Vérlázító pofátlanság az útdíjszolgáltatónál

Egy kiszivárgott levelezés szerint a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. csak azért engedett el egy büntetést, mert a szabálytalankodó testvére a cégnél dolgozik.

Rákaptak a magyarok a villanyautókra

Az állami támogatás nyomán megnőtt az érdeklődés az elektromos autók iránt, de idén várhatóan már nem sok, támogatással vásárolt autót helyeznek üzembe.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.