F1: Rosberg nincs extázisban a pole-tól

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2014.07.26. 15.30

Nico Rosberg nem örül csapattársa újabb műszaki hibájának, egy az egyben szeretne küzdeni Lewis Hamiltonnal.

Nico Rosberg (1.): “A Q3 nagy kihívás volt, folyamatosan változott a pálya. Pont úgy kezdtünk, hogy én voltam az első, az egyes kanyart egyébként is nehéz felmérni. Nagyon nedves volt a pálya, de óvatos voltam, sikerült elkerülnöm a falat. Kevinnek nehéz dolga volt, nem számolhatott ennyi vízzel. Utána felszáradt a pálya, végül az utolsó köröm sikerült a legjobban. Sajnálom a csapat miatt Lewist, nem jó, hogy így alakult, dolgoznunk kell a megbízhatóságon. Az lenne a jó, ha egy az egyben harcolhatnék vele, ha fej-fej mellett lennénk, úgyhogy nem érzem magam extázisban. Hosszú verseny lesz, mindent beleadunk: azzal, hogy Lewis hátulról indul, biztonsági versenyt kell futnom.”

Sebastian Vettel (2.): “A pálya jellegéből jött a tempónk, nincs sok egyenes, fekszik nekünk. Mindig is jól szerepeltünk itt, reménykedtünk a végéig, de Nico utolsó köre nagyon jó volt, és a különbség nagyobb lett, mint vártuk. Eleve úgy voltunk vele, ha Nico kicsit meginog, összejöhet, de nem így alakult. A másodiknál jobbat nem hozhattam.”

Valtteri Bottas (3.): “Kcsit meglepetés a harmadik hely. Tudtuk, hogy a Red Bull és a Ferrari nagyon erős lesz itt, a Mercedest mondanom sem kell. A pálya kialakítása nem a legjobb számunkra, de csapatként jól küzdöttünk. Működtek a fejlesztések, bár egy kicsit még hiányzik a tapadás, de így is jó esélyünk van, hogy jó eredményt érjünk el holnap.”

Kommentek

Festővászon lett a városi törpeautó

Párbeszéd a festés és a formatervezés, a technológia és a művészet az alkotó és a Renault között: indiai származású francia képzőművész nézte festővászonnak a Renault legkisebb típusát.

Pazar fotókon a budapesti fényvillamos

Talán még soha nem készültek ennyire jó képek az ünnepi járatról. Nem csoda, hogy világhírű lett a fényvillamos.

A nap videója: észt nem osztottak a Bentleyhez

A hölgy túlszaladt a jegyautomatán, de ez bárkivel előfordulhat, ez a kisebbik gond.

Melyik a jobb zöld rendszámos luxus-SUV?

400 lóerő körül rendszerteljesítmény, kényeztető felszereltség és papíron 2 liter körüli átlagfogyasztás: az Audi Q7 e-tron 3,0 TDI quattro vagy a Volvo XC90 T8 Twin Engine AWD egyesíti hatékonyabban két világ előnyeit?

A nők vagy a férfiak cserélnek hamarabb gumit?

Az idén, október végéig, 1,9 százalékkal nőtt a téli gumiabroncs-piac a tavalyi év azonos időszakához képest Magyarországon, közép-európai szinten 6,4 százalékos növekedést mértek.

Többet keresnek majd a kecskeméti Mercedes gyárban dolgozók

Sztrájk is volt a kecskeméti Mercedes gyárban, mostanra azonban sikerült megállapodnia a szakszervezetnek, így jövőre 10 százalékkal nőhet a dolgozók alapbére.

Jégre hajtott a Toyotás, a többit magadtól is kitalálod

Nincs év jégbe szakadó autósok nélkül, az idei tél is meghozta az első terepjáróst, aki egy befagyott tavon kereste az izgalmakat.

Ragadozót készítettek a Mercedes Sprinterből

Nyomokban Sprintert is tartalmaz az a koncepció teherautó, melyet extrém terepre terveztek. Nem bányamunkás, de akár köveket is lehet vele hordani.

Zseniális vagy haszontalan ez a kreatív ötlettel feldobott ablaktörlő?

Télen áldás a tökéletes működő ablaktörlő, de ennek elérése nem egyszerű feladat. Ez a furcsa rendszer a jegesedés ellen küzd, többet erővel, mint ésszel.

Durva robbanásra képes a fagyban kocsiban hagyott kóla

Aki nem akar tetőkárpitra fagyott cukros löttyel szembesülni, az jobb, ha nem hagy éjszakára a kocsiban dobozos üdítőt.

Másfélszer hasznosabb az elektromos Kangoo

Ahogy a Renault Zoe, a franciák Z.E. villanyautó-családjának hasznos tagja, a Kangoo is másfélszeresére növelt hatótávolsággal fut neki a következő modellévnek.

Az autó, ami 2,5 literrel beéri

Nincs megelégedve az alternatív járművek jelenlegi felhozatalával? Mit szól a tüzelőanyagcellás Toyota Mirai-hoz? Kipufogóján csakis forró levegő távozik, azaz gőz.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.