F1: Húzós a helyzet a Mercedesnél

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.07.25. 11.00

A bajnoki éllovas Nico Rosberg elismeri, hogy nagy kihívás normális mederben tartani a viszonyokat csapattársával és fő riválisával, Lewis Hamiltonnal.

Az ezüst nyíl óriási fölénye miatt a 2014-es egyéni bajnoki küzdelem a két Mercedes-pilóta párharcáról szól, jelenleg Nico Rosberg 14 ponttal vezet a kicsit pechesebb, de több hibát is elkövető Lewis Hamiltonnal szemben.


Az idény féltávjánál ez a különbség szinte semmi, így természetesen hatalmas a feszültség, mondta a korábbi négy győzelme miatt Hamilton saját bejáratú versenyének számító Magyar Nagydíj előtt.
“Igen, nehéz, nagyon nehéz kezelni a kapcsolatot. De meg kell találni a középutat, ugyanis elsősorban a Mercedesért versenyzünk, a Mercedest képviseljük, és jó munkát kell végeznünk a csapat számára. A gyárban dolgozó több mint ezer embert, a kollégákat és az ő munkájuktól függő családjaikat is képviseljük. Szóval csapatként kell dolgoznunk, de ugyanakkor le kell győznünk  másikat. 
Monacóban ugyan nagyon puskaporos volt a levegő, de Rosberg és Hamilton harca még mindig nem fordult nyílt háborúba – a német szerint ez a csapat vezetőinek érdeme.
“Egyáltalán nincs könnyű dolguk. Vannak nehezebb időszakok, de szerencsések vagyunk, mert nagyon jó főnökeink vannak. Niki (Lauda, címzetes elnök), Toto (Wolff, csapatfőnök) és Paddy (Lowe, technikai főnök) hármasa, de főként Toto és Paddy, hiszen velük dolgozunk napi szinten, szóval hálás vagyok nekik, amiért ilyen jól vezetik a csapatot és kezelik a helyzetet. Jó munkát végeznek, de ez továbbra is kihívás marad.”

Kommentek

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.