F1: Hamilton uralja a Hungaroringet

Forma-1 Magyar Nagydíj, 2. szabadedzés

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.07.25. 16.05

Lewis Hamilton a Magyar Nagydíj második edzésén is elsőként végzett, az angol pilóta egyelőre jó úton jár az ötödik itteni győzelme felé.

Ahogy délelőtt, úgy délután is Lewis Hamilton lett a leggyorsabb a Magyar Nagydíj szabadedzésén a Hungaroringen. A korábbi négyszeres győztes angol az első edzésen szűk, ezúttal viszont bő kéttizedet adott csapattársának, Nico Rosbergnek.


Érdekes módon a fentiek ellenére az edzés után Hamilton a gyenge tapadásra panaszkodott, míg Rosberg jó, eredményes péntekről beszélt.
“A gumik nem tűnnek valami jónak itt. Nagyon pocsék volt a tapadás. Nem tudom, hogy a gumik (a keverékek) vagy a pálya miatt, de elég rossz a helyzet” – mondta Hamilton.
“Számomra jó volt a nap. Sosem könnyű itt vezetni, olyan, mint egy utcai pálya, kanyar kanyar után, huplik, kerékvetők. Egyszerűen igyekeztem ráérezni, és végül elégedett is voltam az autóval” – nyilatkozta a bajnoki éllovas német.


A két Mercedes-pilóta mögött a címvédő Sebastian Vettel végzett ( + 629 ezred), majd Fernando Alonso a Ferrarival (+ 955 ezred) és Kevin Magnussen a McLarennel – ő már egy másodperc feletti hátránnyal.  
A top10 második felében az előbbi versenyzők csapattársai, valamint a két Williams-pilóta sorakozott. Felipe Massának nem volt jó a délutánja, előbb csúnyán kipördült, majd meghibásodás miatt nem is jött ki többet a garázsból.
A top10-es kívüli pilóták már mind két másodperc feletti lemaradásokkal zártak, nehéz lesz előrébb kapaszkodni. 
Bár a meleg idő és a napsütés rendesen felmelegítette az aszfaltot, a lágy gumik meglepően jól bírták, a Mercik, de például a Ferrari is jó tempójú hosszabb etapokat ment rajtuk.
Magyar Nagydíj, 2. szabadedzés, Hungaroring, 2014.07.25. 

Kommentek

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.