F1: Lauda bocsánatot kért a beszólásért

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.07.23. 11.40

A Mercedes-csapat elnöke bocsánatot kért, amiért szarnak bélyegezte a McLarent és a Ferrarit. Nem úgy értette.

A Mercedes-csapat elnöke, egyben korábbi ferraris és mclarenes világbajnok, Niki Lauda a Német Nagydíj után szarnak nevezte a McLaren és a Ferrari autóját. Az osztrák legenda visszakozott, bocsánatot kért a nyilatkozatért.


“Bocsánatot kérek a Ferraritól, Luca Cordero di Montezemoltól és az olasz szurkolóktól! Nem kellett volna azt a kifejezést használnom. Helytelenül cselekedtem, nincs mentségem. Az elnököt is felhívtam, hogy megkövessem. Nem láttam a spanyol lapban megjelent interjút, de egyértelműen túl erős szavakat használtam, bocsássanak meg nekem!” – mondta az olasz La Gazzetta dello Sportnak.
Lauda a német Bildnek is beszélt a kérdésről: 
“Megmagyaráztam a dolgot Montezemolónak, ő pedig megértette. Időtlen idők óta ismerjük egymást” – utalt arra, hogy már a 70-es években együtt dolgoztak a Ferrarinál. 
“A Mercedes, valamint a McLaren és a Ferrari különbségéről kérdeztek. Azt magyaráztam, hogy míg a Mercedes a jó autó és a jó motor tökéletes kombinációja, a McLarenben ott a legjobb motor, de rossz az autó, a Ferrari pedig mindkét tekintetben gyengélkedik.”


A Merceds-fejes ezután egyenesen méltatta a Ferrarit: “Még tartok is egy kicsit a Ferrariktól a Hungaroringen, ugyanis az elmúlt futamokon egyre közelebb kerültek hozzánk” – tódított egy kicsit  Lauda. “És a Red Bulltól is, nekik tökéletes az autójuk, csak a motorral vannak gondjaik. De a megfelelő pillanatban a Ferrari is veszélyes lehet ránk, ugyanis ütőképesebbek, mint korábban.” 
“Hockenheimben feltűnt a Ferrari javulása, Fernando Alonso csatái pedig különösen élvezetesek számomra. Remélem, hogy Kimi Räikkönen is formába lendül, ugyanis bajnokként jelenleg nem ott tart, ahol kellene” – magyarázkodott 1975, ’77 és ’84 bajnoka. 

Kommentek

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

Egyre népszerűbb Oroszországban a Kamaz

Az orosz gyártó 2016-ban tovább növelte piaci részesedését. A legkeresettebb modellek között szinte csak Kamaz gyártmányokat találunk.

Hajmeresztő, mire képes 1 perc alatt az új Bugatti

Nem csak felgyorsul 400 km/órás sebességre a Bugatti Chiron, hanem meg is áll majd. Mindezt egy percen belül.

Őrült hod rod lett a pusztulásra ítélt Porsche 911-esből

Alaposan átszabták amerikai mintára ezt a Porsche 911-est, a laposabb és hiányosabb kasztniba Chevrolet V8-as motor került.

Legendás francia filmet forgatott újra a Ford

40 éves filmet forgatott újra a Ford modern formában és egy piros Mustanggal a főszerepben.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.