F1: Imádom Budapestet, imádom a Hungaroringet

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2014.07.23. 10.30

A lotusos Romain Grosjeannak ugyan nem lehet kilátása jó eredményre, de így is szíves-örömest érkezik a Magyar Nagydíjra. Nem túlzás, hogy odavan a versenyért.

Romain Grosjean az idei Lotusban ugyan nem remélhet sokat, de a hétvégi Magyar Nagydíj így is teljesen felvillanyozta, odavan a versenyért és a pályáért. 
“Imádom Budapestet és imádom a Hungaroringet” – kezdte a csapat hivatalos beharangozójában. “Minden évben nagyon várom ezt a helyszínt. Általában napos és nagyon meleg van, és közvetlenül a nyári szünet elé esik, szóval feltölt a nyaralás előtt. Mindig izgalmas verseny.”


“A Hungaroring nagyszerű pálya, amin korábban jól is mentünk. Nagyon jó volt 2012-ben a dobogóra állni. Emlékszem, hogy akkor egy kicsit morcos voltam, mivel a győzelemre is lett volna esélyem, de a forgalom miatt nem jött össze.”
“Szeretem a pálya hullámzó és kanyargós jellegét. Nagyon élvezem, amikor vezetés közben megtalálom a tapadást. Mindig gyors voltam ott az időmérőkön. A pályafutásom egyik legjobb előzése is ott sikerült tavaly, azonban pár centi miatt megbüntettek, ami nem esett jól. A Hungaroringen mindenképp nehéz előzni, így az időmérő és a stratégia kiemelten fontos.”
“Korábban az első GP2-es pole-omat is a Hungaroringern szereztem még 2008-ban, 2011-ben győztem és 3. lettem a hétvégén, az sem volt rossz. A vezetés tekintetében nem olyan megterhelő, nincsenek gyors kanyarok, viszont a hőség komoly kihívás. Mivel ritkán használják, a hétvége kezdetén a tapadás is gyenge, csúszós a pálya” – magyarázta a francia pilóta. 
A Lotus a múlt hétvégén, Németországban bejelentette, hogy 2015-re is megtartják Pastor Maldonadót, Grosjean jövője azonban még nyitott. Spekulációk szerint az immár volt főnöke és menedzsere, Eric Boullier által vezetett McLarennél is lehetne helye, de a Lotusnál azt mondják, meg akarják tartani.


“Romain hosszú évek óta, már a GP2-es időszakától a csapathoz tartozik. Legyünk őszinték: Romain toppilótaként nem elégedett a 2014-es szezonnal, de ugyanígy van ezzel mindenki a csapatnál. Egyelőre semmit nem erősíthetünk meg, de eljön majd az ideje, amikor minden félnek megfelel, hogy bejelentsünk valamit. Annyit mondhatok, hogy határozott szándékunk Romaint Enstone-ban tartani, folytatni kívánjuk ezt a nagyszerű munkakapcsolatot” – nyilatkozta a helyettes csapatfőnök, Federico Gastaldi.

Kommentek

F1: Szocsiban talán már célba ér Alonso

A Honda a hétvégén következő Orosz Nagydíjra megbízhatósági javításokat visz, a múlt heti teszt után bizakodnak a McLarennél.

F1: Mégsem nyúlnak a DRS-zónákhoz

Bár az előzések száma jelentősen csökkent a Forma-1-ben 2016-hoz képest, a Nemzetközi Automobil Szövetség úgy döntött, nem módosít a DRS-zónákon.

F1: Napokon belül bejelenthetik a Sauber-Hondát

Ahogy közeleg a határidő, egyre erősebbek a Saubert a Hondával összekapcsoló hírek. Jövőre már két csapatnak szállíthat a japán gyártó.

F1: Ilyen, amikor Verstappen trollkodik

Max Verstappen rajongói csak egy életnagyságú bábúval akartak fotózkodni, de a függöny mögött bujkált az igazi is.

Városban száguldozó kretének rontják a BMW-sek jó hírét

Az ilyen videók miatt romlik a bajor márka tulajdonosainak megítélése, mert ez már nem a használja-e az indexet szint. Ez közveszélyes szórakozás.

Magyarországon épít szupertöltőt a Tesla

Nagyszabású töltőinfrastruktúra-fejlesztést jelentett be a Tesla. Az akciónak van hazai vonatkozása is.

Teniszpályára skiccelték fel a luxuskombit

Wimbledon makulátlan gyepébe nem vandálok, hanem maguk a pályagondozók rajzolták bele a Jaguar XF Sportbrake prémium kombi körvonalait.

Felhők közé emel a magyar Trabant motor, és ez nem vicc

Magyarországon az épülő szocializmus találkozása a repülési vággyal érdekes szerkezeteket szült, a felhők közé vágyóknak köszönhetünk egy különleges Trabant motort, ami képes volt embereket égbe emelni.

Három lány egészen intim viszonyba került az új Suzukival

Az új Suzuki Ignist főleg a fiataloknak szánja a japán gyártó, közülük is a női vásárlókat fogták leginkább célkeresztbe. Nekünk sem kellett több: megkértünk három fiatal hölgyet, hogy szedjék ízekre az Ignist.

A Toyota felszámolja a közlekedési dugókat

Sikerrel zárult a Toyota Mobilitási Alapítvány (TMF) thaiföldi projektje, amelynek elsődleges célja a hatmilliós Bangkok utcáin gyakran tapasztalható közlekedési dugók enyhítése volt.

Kereszteződésben ennél zseniálisabb dolgot még nem láttunk

Nem tudsz kihajtani a keresztező forgalom miatt, és senki nem enged ki? Van egy megoldás!

Na, hány km új autópálya épül 100 milliárdból?

Az M4 Berettyóújfalu és Nagykereki közti szakaszának első üzeméhez hasonlóan a másodikat is a Duna Aszfalt és a Hódút építheti meg, ezúttal az A-Híd Zrt.-vel együtt.

Fontos változásokra készülhetnek az autósok

Változnak a műszaki vizsgát érintő szabályok és a jogosítvánnyal kapcsolatos rendelkezések.

SMS-ben rúgta ki munkásait az államosított gyár

Miután a General Motors venezuelai üzemére rátette a kezét a helyi kormány, a cég írásos üzenetben közölte alkalmazottaival: átutalták a végkielégítésüket, vehetik a kalapjukat.

Nagy a baj Szeged és Hódmezővásárhely között

A Miniszterelnökséget vezető Lázár János szerint ellehetetlenülni látszik a Hódmezővásárhelyt Szegeddel összekötő villamosvasúti rendszer, a tram-train.

Sosem látott fotókon az oroszok új tankja

Nézz be az orszok legújabb tankjának fülkéjébe, ezeket a fotókat még nem sokan látták, néhány napja kerültek fel a netre.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.